پارسی نویس

انتشار اطلاعات جدید از کنسول پلی استیشن ۵ سونی

  • ۱۹:۲۱

شرکت سونی در فصل تعطیلات سال جاری کنسول پلی استیشن ۵ را عرضه خواهد کرد و قرار است این کنسول با مشخصات کلیدی قدرتمند و ویژگی‎های برجسته بزودی از راه برسد.

اگرچه سونی در ماه ژوئن پی اس ۵ را معرفی کرد، اما جزئیات تکمیلی آن اعلام نشد. براساس اطلاعات تازه انتشاریافته، PS5 به پشتیبانی از قابلیت ارتباطی وای فای ۶ پرداخته و شامل بلوتوث ۵.۱ می‌شود.

این دو قابلیت ارتباطی از جدیدترین استانداردها هستند که می‌توانند تجربه کاربری سریع‌تر با کنسول نسل نهمی سونی رقم زنند. در سوی دیگر سونی صفحه پیش فروش این کنسول را فعال کرده تا مشتریان بتوانند PS5 را خریداری کنند.

اگرچه صفحه پیش فروش فعال شده، اما قیمت آشکار نیست و نمی‌دانیم این شرکت ژاپنی در چه تاریخی قرار است به اعلام قیمت بپردازد

 

پلی استیشن 5

 

همانطور که می‌دانید چندی پیش از کنسول پلی‌استیشن ۵ در طی مراسمی رونمایی شد که اطلاعات تکمیلی‌تر این کنسول در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت. از محتویات داخل جعبه کنسول تا باکس آرت نهایی عناوین آن توسط یک پکیج خبری تمام عیار توسط سونی منتشر شد. در باکس آرت نهایی بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales برای کنسول مذکور دید‌ه‌ایم که امسال برخلاف سال‌های گذشته، رنگ پایه پلی‌استیشن سفید است و به همین علت باکس آرت نهایی عناوین آن پس‌رمینه سفید خواهند داشت.

در وب‌سایت Amazon که چند بازی از کمپانی یوبی‌سافت (Ubisoft) برای عرضه روز اول کنسول پلی استیشن ۵ لیست شده است، از باکس آرت نهایی این محصولات با پس زمینه سفید لوگوی PS5 رونمایی شده است. شما می‌‌توانید این کاورهای نسل نهمی بازی‌های Assassin’s Creed: Valhalla، Watch Dogs Legion و Far Cry 6 را در ادامه مشاهده کنید.

پلی استیشن 5 پلی استیشن 5 پلی استیشن 5

همانطور که میدانید این باکس‌ آرت‌ها همانند دیگر بازی‌های میان نسلی، هیچ تفاوتی با کاورهای نسل هشتمی این عناوین ندارند و فقط می‌توان گفت که لوگوی جدید PS5 توانسته مقداری در ظاهر این کاورها تغییرات خوبی ایجاد کند، اما به هرحال این اولین باری است که ما جلد سه بازی بزرگ یوبی‌سافت را در قالب یک بازی نسل نهمی می‌بینیم.

همچنین وب‌سایت آمازون نیز این سه بازی را برای کنسول پلی استیشن ۵ با قیمت پایه ۶۰ دلار برای فروش گذاشته است. البته افزایش قیمت بازی‌های نسل بعد یک امر طبیعی است و بسیاری از استودیوها اعلام کرده‌اند که بازی‌های خود را در نسل بعد با افزایش قیمت ( احتمالا ۷۰ دلار برای یک نسخه معمولی) به فروش خواهند رساند. کمپانی یوبی‌سافت نیز تاکید کرد که این سه بازی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس بدون افزایش قیمت عرضه خواهند شد. کسانی که نسخه نسل هشتمی بازی‌های مذکور را خریداری کنند یک بروزرسانی رایگان ارتقاء نسل نهم دریافت خواهند کرد.


منبع: دنیای بازی

حصـــــــcafeh.ـــــین ..

اینقدر قیمتش گرانه ک اگ جفت کلیه رو بفروشیم نمیتونیم یکی بگیریم

متأسفانه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس