پارسی نویس

گوشی گلکسی A04 با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

  • ۰۴:۰۷

سامسونگ از ‌گوشی‌ گلکسی A04 به‌عنوان جایگزین گلکسی A03 رونمایی کرد. این‌گوشی شباهت زیادی به A03 دارد بطوریکه ‌نمایشگر آن از نوع Infinity-V است و دو دوربین و یک فلاش LED در پشت آن وجود دارند. تنها تفاوت ظاهری آن‌ها در این است که در گلکسی A04  دوربین‌های پشت در داخل ماژول دوربین قرار نگرفته‌اند و فلاش LED در سمت راست دوربین‌ها جای گرفته است. ‌

گلکسی A04  از یک نمایشگر  ۶.۵ اینچی اچ‌دی پلاس بهره می‌برد و مثل گلکسی A03 یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی  در بالای خود دارد. در پنل پشت این گوشی هم به جای دوربین ۴۸ مگاپیکسلی از یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی استفاده شده است. 

گلکسی A04

سامسونگ نام تراشه گلکسی A04 را ذکر نکرده است و فقط گفته است که یک تراشه ۸ هسته‌ای است که در کنار ۴/۶/۸ گیگابایت رم و ۳۲/۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عمل خواهد کرد. همچنین امکان افزایش حافظه با استفاده از کارت microSD تا ۱ ترابایت وجود دارد. سیستم‌عامل گلکسی A04 نیز اندروید ۱۲ است که در کنار رابط کاربری One UI Core 4.1 اجرا خواهد شد. 

گلکسی A04 از شبکه 4G، بلوتوث ۵.۰ و وا‌ی‌فای 802.11 a/b/g/n/ac پشتیبانی می‌کند و‌ انرژی آن را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند. سرعت شارژ این باتری ذکر نشده است. 

 سامسونگ قیمت و زمان عرضه آن را اعلام‌ نکرده است و فقط گفته است که آن را در چهار رنگ روانه بازار خواهد کرد.


منبع: تکفارس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس