پارسی نویس

اعلام نتایج قرعه‌کشی خودرو یکشنبه ۲ مرداد/ قرعه کشی خودروهای سایپا حذف شد

  • ۲۲:۰۴

امید قالیباف سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: طی سه روز مهلت ثبت‌نام دومین مرحله از فروش خودرو بصورت یکپارچه، بالغ بر شش میلیون و 57 هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند که نسبت به مرحله اول 50 درصد رشد ثبت‌نام دیده می‌شود؛ نتایج این دوره یکشنبه هفته آتی (2 مرداد ماه) اعلام خواهد شد.

در این دوره در مجموع شش میلیون و 57 هزار و 555 نفر در طرح‌های فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش و مشارکت در تولید خودروسازان اعم از نیمه‌دولتی‌ و خصوصی مشارکت و اقدام به ثبت‌نام برای حدود 76 هزار و 700 دستگاه خودرو کرده‌اند.

 سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، تصریح کرد: نتایج قرعه‌کشی با نظارت سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، یکشنبه هفته آینده (2 مرداد ماه) اعلام خواهد شد. این مدت به سبب تطبیق اطلاعات و داده‌های ثبت نام‌کنندگان با طرح جوانی جمعیت و کنترل واجد شرایط بودن در نظر گرفته شده است.

همه متقاضیان کوییک در سامانه یکپارچه خودرو می گیرند

البته بنا بر اعلام حسین کاظمی طرقی معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا، همه کسانی که در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو کوییک و کوییک R ثبت نام کرده اند، بدون قرعه کشی به آنها خودرو تعلق می‌گیرد.

منطقی معاون وزیر صنعت نیز در این ارتباط گفته است: تمامی خودروهای سایپا در دور دوم قرعه کشی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، از روند قرعه کشی خارج شده و امیدوارم تا در دوره های بعدی نیز خودروهای سایر خودروسازان از قرعه کشی خارج شوند.

مرحله دوم ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به‌مدت سه روز از 25 تیرماه آغاز شد و تا ساعت 17 سه‌شنبه 28 تیرماه به پایان رسید.


منبع: تسنیم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس