پارسی نویس

ابراز نگرانی شرکت‌های گوگل و انویدیا از خریده شدن اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت

  • ۰۸:۱۴

اخیرا شرکت‌های گوگل و انویدیا در یک اقدام غیر منتظره به جمع معترضان خریده شدن اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت ملحق شده‌اند. سونی و کمیسیون تجارت قدرال (FTC) از دیگر معترضان بزرگ این قرارداد هستند.

می‌دانیم که خبر خرید کمپانی اکتیویژن بلیزارد یکی از بزرگ‌ترین اخبار دهه اخیر در صنعت گیم است و طبیعتا حواشی پیرامون آن بی‌شمار هستند. از پیشنهاد چندباره مایکروسافت به سونی برای حفظ برند کال آو دیوتی روی پلی استیشن و نپذیرفتن کمپانی ژاپنی گرفته تا ثبت شکایت رسمی علیه مایکروسافت توسط کمیسیون تجارت فدرال (FTC) و جمعی از گیمرها و برگزاری جلسات دادگاه بررسی این شکایت در ماه‌های آتی. علی رغم تمامی این حواشی، مایکروسافت و اکتیویژن به صراحت مدعی هستند این قرارداد ثبت می‌شود و در نهایت این مخاطبان هستند که از ثبت این قرارداد بهره‌مند خواهند شد.

حال دو شرکت بزرگ دیگر نیز به جمع معترضان خریده شدن اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت ملحق شده‌اند. به گزارش رسانه بلومبرگ، گوگل و انویدیا به صورت رسمی به مقامات مربوطه درباره این قرارداد اعتراض خود را اعلام کرده‌اند. در متن اعتراض نامه آن‌ها آمده‌است که با ثبت این قرارداد مایکروسافت یک برتری بزرگ و غیرمنصفانه در بازار کنسولی، بازی‌های موبایل، کلود گیمینگ و سرویس‌های اشتراکی پیدا می‌کند و عملا رقابت با این شرکت غیرممکن می‌شود.

پس از شکایت FTC از مایکروسافت، موسسه نظارت بر بازار در انگلستان اعلام کرد پیش از اعلام نظر نهایی، تحقیقات خود را به مدت هشت هفته دیگر گسترش می‌دهد.


منبع: دنیای بازی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس