پارسی نویس

سورپرایز هواوی در راه است؛ گوشی میت X3 اولین مدل اندرویدی با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای!

  • ۱۰:۴۲

یک افشاگر در شبکه اجتماعی Weibo نکات جالبی را در رابطه با گوشی تاشو هواوی میت X3 با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است. بر اساس گزارش نامبرده، این گوشی پیش از سری هواوی P60 عرضه خواهد شد. بدین‌ترتیب میت X3 به پرچم‌دار بعدی هواوی جهت معرفی تبدیل خواهد شد.

بر اساس شنیده‌ها هواوی میت X3 مجهز به قابلیت ارتباط ماهواره‌ای نسل آینده خواهد بود. چنین قابلیتی امکان ارسال و دریافت پیام‌های کوتاه با استفاده از شبکه ماهواره‌ای مستقیم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین نخستین ورژن پیاده‌سازی شده این مشخصه پس از اعمال برخی پیشرفت‌های خاص حتی از قابلیت ارسال پیام‌های صوتی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی نسل فعلی هواوی میت 50 صرفا قادر به ارسال پیام‌های متنی بوده و از قابلیت دریافت آنها بی‌بهره است. بی‌تردید پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای یک ویژگی خاص قلمداد می‌شود؛ اما امکان ارسال و دریافت پیام‌ در زمانی که پوشش شبکه موبایل به‌طور کامل قطع شده است؛ به نوعی یک قابلیت چشمگیر قلمداد می‌شود. این ویژگی احتمالا در زندگی روزمره کاربران چندان مفید نخواهد بود؛ اما نهایتا در صورت نیاز، به‌معنای واقعی کلمه می‌تواند نجات‌بخش باشد.


منبع: آی تی رسان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس