پارسی نویس

بنا به گفته سازندگان، توسعه بازی The Medium روی سخت افزار کنسول‌های فعلی میسر نیست

  • ۲۰:۱۶

طراح اصلی استودیو Bloober Team گفته است که سخت‌افزار کنسول‌های نسل فعلی، امکان توسعه بازی The Medium را ندارند.

علاقمندان به بازی‌های ترسناک استودیو بازی‌سازی Bloober Team، گویا قرار است عناوین زیادی از این استودیو را در کنسول‌های نسل بعدی تجربه کنند. علاوه بر بازی Observer: System Redux که برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس Series X در دست توسعه قرار دارد، این استودیو در حال کار روی بازی دیگری با نام The Medium است که به عنوان یک محصول انحصاری برای کنسول مایکروسافت و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

در حالی که بسیاری از توسعه‌دهندگان و ناشران در حال برنامه‌ریزی‌های لازم و آماده‌سازی‌های مربوطه برای عرضه عناوین آینده خود به صورت میان‌نسلی هستند، استودیو بازی‌سازی Bloober Team تمام انرژی و تمرکز خود را روی ارائه عناوین جدید خود در نسل بعدی بازی‌های ویدئویی قرار داده است. اما پرسشی که به وجود می‌آید این است که چرا Bloober Team چنین تصمیمی گرفته است؟

طبق گفته Wojciech Piejko، طراح اصلی استودیو Bloober Team، تیم توسعه‌دهنده به سادگی امکان تحقق رسیدن به چشم‌انداز مورد نظر خود در مورد بازی The Medium را در نسل فعلی کنسول‌ها ندیده‌اند. پیجکو در گفتگو با وبسایت GameSpot در مورد چند ویژگی بسیار خاص این بازی صحبت‌هایی کرد و گفت اطلاعات بیشتری در آینده ارائه خواهد شد. وی همچنین اضافه کرد که در حال حاضر بازی تنها با سخت‌افزار ایکس‌باکس Series X می‌تواند به‌درستی پیاده‌سازی شود.

پیجکو در پاسخ به این سوال که چه مدت زمانی تیم Bloober روی بازی The Medium فکر می‌کرده است، گفت:« ایده بازی در سال ۲۰۱۲ شکل گرفت. دست‌کم جرقه‌هایی از آن. البته بازی تغییر کرده و رویکرد ما نیز تغییر کرده است. بله. فقط نسل بعدی کنسول‌ها است که می تواند چشم‌اندازی که داریم را ارائه دهد و ما منتظر آن هستیم.»

من نمی‌توانم در حال حاظر مهم‌ترین ویژگی بازی The Medium را به شما بگویم. اما این را می‌گویم که مکانیک گیم‌پلی احاطه شده در محیط جهان بازی نمی‌تواند به‌خوبی روی سخت‌افزار کنسول‌های فعلی پیاده‌سازی شود. به نظرم این چیزی است که بازی ما را از سایر عناوین متمایز می‌کند. بله. بنابراین راحت باید بگویم که بازی نمی‌تواند روی کنسول‌های نسل حاضر جواب دهد. برای همین است که ما در حال توسعه بازی برای کنسول ایکس‌باکس Series X و PC هستیم.

بازی The Medium چند روز پیش در مراسم Xbox Inside با نمایش یک تریلر رونمایی شد. این بازی در ژانر وحشت/روان‌شناختی قرار دارد و برای عرضه روی کنسول ایکس‌باکس Series X و رایانه‌های شخصی در حال توسعه است.


منبع: دنیای بازی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس