پارسی نویس

بازی Borderlands 3 برای کنسول های نسل بعدی منتشر می‌شود

  • ۲۳:۰۴

به تازگی استودیو گیرباکس سافتور خبر از انتشار بازی Borderlands 3‌ برای کنسول‌های نسل بعدی داده و قرار است بسته‌های الحاقی بیشتری هم برای آن منتشر شود. در روزهای گذشته بسته الحاقی چهارم Psycho Krieg and the Fantastic Fustercluck برای Borderlands 3 منتشر شد. در این بین به نظر رسیده استودیو گیرباکس موافق انتشار این عنوان برای کنسول‌های نسل نهم بوده و حتی قرار است بسته‌های الحاقی بیشتر منتشر شود.

در جریان پنل PAX Online، این توسعه دهنده به ارائه اخبار جدید پیرامون نسخه سوم پرداختند. گفته شده Borderlands 3 برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس با قابلیت اجرا با وضوح ۴کی منتشر خواهد شد. شایان ذکر بوده خریداران نسخه نسل هشتمی می‌توانند رایگان به نسخه نسل جدید ارتقا پیدا کنند. همچنین پشتیبانی از حالت تقسیم نمایشگر و چهاربازیکن در حالت چندنفره هم فراهم است.

گذشته از آن اعلام شد نسخه نسل فعلی هم آپدیت دریافت کرده و افراد می‌توانند حالت تقسیم نمایشگر در بخش Co-op را تجربه کنند. قرار است بزودی بسته DLC جدید هم منتشر شود که در آن بازیکنان بسته مهارت چهارمی پیدا خواهند کرد. پیش بینی شده قابلیت کراس پلی در آینده برای Borderlands 3 در نظر گرفته شود. بسته Psycho Krieg and the Fantastic Fustercluck چهارمین دی ال سی بوده که محوریت داستانی دارد و در سپتامبر انتشار پیدا کرد.

بازی Borderlands 3

 

در پاییز سال گذشته میلادی بود که بازی Borderlands 3 عرضه شد و انتظار طولانی مدت طرفداران این فرانچایز تیراندازی و لوت‌محور برای بازگشت به پاندورا را در کنار معرفی سیاره‌های جدید، محقق کرد. خود بازی اصلی شامل محتوای بسیاری می‌شود که تجربه تمامی‌ آن‌ها به صد‌ها ساعت زمان نیاز دارد اما از طرفی، با توجه به سابقه مجموعه بوردرلندز، Gearbox Software تاکنون دو بسته الحاقی بزرگ هم برای Borderlands 3 منتشر کرده است. این استودیو همچنین در جدیدترین اخبار بازی، از انتشار بسته الحاقی سوم در ماه آینده میلادی خبر داده است.

طی جدیدترین قسمت از برنامه The Borderlands Show، استودیو گیرباکس سافتور رسما از سومین بسته الحاقی داستانی بازی Borderlands 3 رونمایی کرد. این بسته Bounty of Blood: A Fistful of Redemption نام دارد و به نظر قرار است حال و هوای وسترنی را به بازی تزریق کند. بسته داستانی جدید در تاریخ ۵ تیرماه ۱۳۹۹ (۲۵ ژوئن ۲۰۲۰) منتشر می‌شود و خریداران Season Pass بازی بوردرلندز ۳ می‌توانند به رایگان آن را تجربه نمایند. همچنین این بسته به صورت جداگانه نیز قابل خریداری خواهد بود.

در بسته Bounty of Blood: A Fistful of Redemption، بازیکنان به یک سیاره جدید به نام Gehenna پا خواهند گذاشت تا با The Devil Riders مبارزه کنند؛ گروه مخوفی که عامل اصلی خرابکاری‌ها در شهری به نام Vestige هستند. در طول خط داستانی جدید، بازیکنان با برخی شخصیت‌های جدید چون Rose و Juno آشنا می‌شوند. در این میان، بسته جدید همچنین شامل یک وسیله نقلیه جدید به نام JetBeast در کنار اسلحه‌ها و موارد جدید دیگر می‌شود.

در رویداد Takedown at the Guardian Breach، بازیکنان یه یک ماموریت شناسایی به سیاره Minos Prime می‌روند تا منبع سیگنالی از یک گاردین رمزآلود را شناسایی کنند. در ادامه نیز بازیکنان باید گروهی از گاردین‌ها را که به شکلی برگشت ناپذیر سیاره را تغییر داده‌اند، از بین ببرند.


منبع: دنیای بازی

Farshid mahboub

wow...

:)
OMID MD

مارودنبال کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس