پارسی نویس

اطلاعات جدیدی از جهان و شخصیت‌های بازی Gotham Knights منتشر شد

  • ۰۱:۰۰

استودیو «WB Games»، سازنده بازی Gotham Knights اطلاعات جدیدی از جهان این بازی، شخصیت‌های آن و سایر موارد منتشر کرد. پس از نزدیک به یک سال اشارات ضمنی و اخبار و شایعات فراوان بالاخره دیشب استودیو «WB Games» از جدیدترین بازی خود و اولین عنوان نسل بعد این استودیو رونمایی کرد. این عنوان که Gotham Knights نام دارد، بازیکنان را در نقش اعضای «Batfamily» قرار می‌دهد. این افراد وظیفه دارند بار دیگر و این بار در غیاب شوالیه تاریکی، گاتهام را از شر مجرمان آن رهایی دهند و یک بار دیگر این شهر را از کام مرگ بیرون بکشند.

با نمایش یک گیم‌پلی تریلر نسبتا طولانی مخاطبان کم و بیش با این عنوان آشنا شدند اما، سازندگان برای انتشار اطلاعات بیشتر مخاطبان را زیاد منتظر نکذاشتند و اطلاعات بیشتر از جهان و حال و هوای بازی ارائه کردند.

این بازی عنوانی جهان باز است که از ۵ مختلف تشکیل شده و بازیکنان با در اختیار داشتن “ابزار نقلیه متنوع” می‌توانند در گاتهام جابه‌جا شوند. مسلما قابلیت گلاید و استفاده از چنگک مشابه نسخه‌های پیشین Batman-Arkham است اما باید منتظر بود و دید سازندگان دیگر چه مواردی را برای دادن عمق به گیم‌پلی بازی افزوده‌اند. بازیکنان توانایی کنترل Batcycle را نیز خواهند داشت.

هر یک از چهار شخصیت اصلی درخت ارتقا مهارت و توانایی‌‌هایی گیم‌پلی مخصوص به خود را دارند. به عنوان مثال Batgirl یک “مبارز ماهر و یک هکر کم‌نظیر” است. وی در رشته کیک-باکسینگ و نینجوتسو استاد است. دیک گریسون (نایت وینگ)، “قدیمی‌ترین عضو گروه و یک رهبر بالفطره” است و از توانایی‌های آکروباتیک خود بخ خوبی بهره می‌برد.

رد هود یک “ضد قهرمان پرشور و خطرناک” است که با ترکیب قدرت بدنی بالا و مهارت بی‌نظیر تیراندازی‌اش به یک سلاح مرگبار برای دشمنان بدل می‌شود و در نهایت تیم دریک (رابین)، “استاد استدلال و تصمیم‌گیری سریع” با توانایی خارق‌العاده در مخفی‌کاری است.

بازی Gotham Knights برنامه ریزی شده سال ۲۰۲۱ دردسترس بازیکنان قرار گیرد. براساس تریلر انتشاریافته، بازیکنان می‌توانند در نقش هر یک از چهار شخصیت به تجربه بازی بپردازند

گذشته از آن بازی دارای دو بخش  Co-Op آنلاین و تک نفره آفلاین است. به گفته استودیو سازنده، Gotham Knights قرار است برای پی اس ۴، پی اس ۵، اکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و رایانه شخصی منتشر شود.

در اخباری مرتبط استودیو وارنر برادرز مونترال تایید کرده که بازی Gotham Knights هیچ ارتباطی با دنیای Batman: Arkham Knight ندارد. اخیرا وب سایت کمیک بوک در گفتگویی با عوامل سازنده بازی پرسشی داشته مبنی بر اینکه آیا بازیکنان در این نسخه ارتباطی با بازی Batman: Arkham Knight را شاهد خواهند بود که با پاسخ خیر مواجه شدند.
به گفته Warner Bros Games Montreal، داستان دنیای گاتهام نایت یک داستان تازه است و هیچ ارتباطی با بتمن آرکام نایت نخواهد داشت.


منبع: دنیای بازی

کافه ذهن ☕☕

بسیار عالی.....با اشتیاق منتظریم

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس