پارسی نویس

ترس نیسان از ادغام رنو و فیات‌کرایسلر

  • ۱۵:۴۴

براساس اعلام چهار منبع آگاه به رویترز، شرکت نیسان، متحد تجاری رنو، روزها پیش از رسانه‌ای شدن گفت‌و‌گو‌های فیات‌کرایسلر برای ادغام از این‌موضوع آگاه بوده است و همین امر موجب افزایش نگرانی‌های مقامات خودروساز ژاپنی از پیامدهای احتمالی این ادغام برای جایگاه نیسان در بازارهای جهانی شده که حدود دو دهه است روابط تجاری نزدیکی با رنو دارد.

در صورت نهایی شدن این مذاکرات که تا هفته آتی مشخص می‌شود با  ادغام رنو و فیات‌کرایسلر، سومین غول خودروسازی جهان متولد خواهد شد. این امر می‌تواند پرسش‌های جدی در رابطه با نحوه ادامه اتحاد رنو و نیسان مطرح کند. با این حال مدیرعامل فیات‌کرایسلر ضمن تاکید بر احترام به نیسان در گفت‌و‌گو با خبرنگاران گفت: «اطمینان می‌دهم که شرکت‌های متحد با رنو- نیسان و میتسوبیشی- منافع فراوانی از ادغام رنو و فیات‌کرایسلر به دست می‌آورند.» اما این موضوع، چالش جدیدی برای سایکلوا، مدیرعامل نیسان که اکنون با مشکل عملکرد ضعیف مالی نیسان دست‌و‌پنجه نرم می‌کند، ایجاد خواهد کرد.


منبع: دنیای اقتصاد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس