پارسی نویس

تاریخ انتشار کالکشن Uncharted: Legacy of Thieves برای PC مشخص شد

  • ۱۰:۳۴

بازی Uncharted: Legacy of Thieves در سال گذشته برای پلی استیشن ۵ منتشر شد، حال خبرها حاکی از آن است که این کالکشن برای رایانه‌های شخصی نیز بزودی منتشر می‌شود.

کالکشن آنچارتد شامل نسخه‌های بازسازی شده Uncharted 4: A Thief’s End و Uncharted: The Lost Legacy می‌شود که در اوایل امسال برای PS5 منتشر شد، تا اینجا سونی به طور رسمی اطلاعی از تاریخ عرضه نسخۀ PC کالکشن بازی آنچارتد را به اشتراک نگذاشته است، اما اخیرا در فروشگاه اپیک گیمز تاریخ انتشار بازی عنوان شده است. صفحۀ این کالکشن در فروشگاه اپیک گیمز به‌روز شده و اطلاعات زیادی را فاش می‌کند. طبق این اطلاعات، کالکشن بازسازی شدۀ Uncharted در تاریخ ۲۷ مهر ۱۴۰۱ (۱۹ اکتبر ۲۰۲۲) برای دارندگان رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت.

جالب اینجاست که به نظر می‌رسد با پیش‌خرید بازی، در عنوان Fortnite به یک گلایدر مشابه با هواپیمای شخصیت سالی (Sully) دسترسی پیدا خواهید کرد.

لازم به ذکر است که در ماه ژوئن نیز نسخه رایانه شخصی Uncharted: Legacy of Thieves Collection در کره رتبه‌بندی شد اما بازی منتشر نشد. ولی این بار به دلیل اینکه پای فروشگاه Epic Games در میان است، به احتمال زیاد این تاریخ درست است و حدود دو ماه دیگر می‌توانیم با ماجراجویی‌های نیتن دریک همراه شویم.


منبع: دنیای بازی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس