پارسی نویس

بازی The Texas Chain Saw Massacre در کنسول‌های نسل نهمی با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود

  • ۱۱:۱۱

بازی The Texas Chain Saw Massacre از گان اینتراکتیو (Gun Interactive)، ماه آینده عرضه می‌شود و به طرفداران عنوان Friday the 13th: The Game، یک اثر ترسناک چندنفره و نامتقارن تازه را ارائه می‌کند. این محصول برای دارندگان Xbox One، Xbox Series X/S، PS4، PS5 و PC در دسترس خواهد بود.

در صحبت با MP1st، ناشر تایید کرد که بازیکنان PS5 و Xbox Series X می‌توانند حالت‌های Performance و Quality را انتخاب کنند. اولی پخش ۶۰ فریم بر ثانیه را با وضوح کمتر هدف قرار می‌دهد، در حالی که دومی از وضوح بالاتر استفاده می‌کند ولی نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را ارائه خواهد داد.

گان اینتراکتیو همچنین تایید کرد که کنسول‌های نسل قبل نیز یک حالت گرافیکی واحد خواهند داشت اما به رزولوشن یا نرخ فریم اشاره‌ای نکرد. برای دریافت جزئیات بیشتر در هفته‌های آینده با ما همراه باشید.

عنوان The Texas Chain Saw Massacre در تاریخ ۱۸ آگوست (۲۷ مرداد) برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. همچنین از روز اول برای مشترکین گیم پس (Game Pass) در دسترس خواهد بود.


منبع: گیمفا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس