پارسی نویس

اپل نمایشگرهای لمسی را به مک بوک ها می آورد

  • ۰۱:۰۷

اپل ظاهرا قصد دارد از نمایشگرهای لمسی در سری مک بوک خود استفاده کند‌. اپل تاکنون از از این نمایشگرها در لپ تاپ‌های خود استفاده نکرده است و حالا به نظر می‌رسد که این شرایط تغییر خواهد کرد.

بد نیست بدانید که استیو جابز موسس اپل زمانی که مدیرعامل این شرکت بود گفته بود که استفاده از نمایشگرهای لمسی برای لپ تاپ‌ها از نظر ارگونومیکی مناسب نیست و حالا می‌بینیم که تیم کوک مدیرعامل فعلی اپل به این نتیجه است که باید مدل‌های لمسی نیز در اختیار کاربران قرار داد. 

طبق گزارش جدیدی که بلومبرگ فاش کرده است اپل احتمالا در سال ۲۰۲۵ ا نمایشگرهای OLED در مک بوک پروهای خود استفاده خواهد کرد که هم قابلیت لمسی خواهد داشت و هم از طریق ژستی قابل کنترل خواهد بود. 

در واقع این لپ تاپ از نظر طراحی تغییر زیادی نخواهد کرد و صرفا نمایشگر آن تغییر خواهد کرد تا در کنار کیبورد و ترک‌پد امکان استفاده لمسی را نیز فراهم خواهد کرد. در حال حاضر بسیاری از شرکت‌ها لپ تاپ‌های لمسی ارائه می‌کنند و اصرار اپل بر عدم ارائه چنین محصولی واقعا جای سوال داشت. 

بد نیست بدانید که اپل در سال ۲۰۱۹ قابلیت Mac Catalyst را برای توسعه‌دهندگان ارائه کرد تا امکان توسعه اپلیکیشن‌های خود برای هر دو دستگاه مک و آیپد را داشته باشند. 

در سال ۲۰۲۰ نیز اپل به دستگاه‌های مک اجازه داد تا اپلیکیشن‌های آیپد و آیفون را روی مک اجرا کنند. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم اپل چه فکرهایی در سر دارد و آیا قابلیت لمسی را به مک بوک‌های خود می‌آورد یا نه‌.


منبع: تکفارس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس