پارسی نویس

معرفی دومین محصول برقی پورشه

  • ۱۳:۱۹

پورشه در بیانیه‌ای اعلام کرده است نسل بعدی شاسی‌بلند «ماکان» که قرار است از اوایل سال ۲۰۲۰ بازطراحی شود این‌بار به‌عنوان یک خودروی تمام‌برقی وارد بازار‌ها خواهد شد. پورشه که همواره محصولات سوپراسپورت آن مجهز به پیشرانه‌های بنزینی بوده‌اند، در حال تسهیل تلاش خود برای وارد شدن به رقابت در زمینه تولید محصولات برقی است؛ چراکه این روز‌ها تمامی رقبای این خودروساز لوکس در حال سرمایه‌گذاری برای تولید محصولات هم‌راستا با قوانین آلایندگی اروپا و چین هستند. براساس اعلام پورشه، ماکان نیز به‌مانند تایکان از یک باتری مشابه بهره می‌برد.


دتلوف ون پلاتن، در این باره گفت: «ما انتظار داریم تا سال ۲۰۲۵، نیمی از محصولات پورشه، مانند مدل‌های تمام‌برقی یا پلاگین‌هیبریدی باشند.» از این رو پیشرانه‌های برقی به پورشه این اجازه را می‌دهد تا ضمن حفظ قدرت محصولاتش در راستای مقررات آلایندگی جدید نیز حرکت کند. قرار است ماکان برقی بر پایه پلت‌فرمی ساخته شود که به‌طور مشترک با آئودی توسعه یافته است.


منبع: دنیای اقتصاد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس