پارسی نویس

تولید کارت گرافیک های قدرتمند ارزان توسط ایسوس

  • ۱۶:۴۱

شرکت ایسوس از عرضه چند کارت گرافیک قدرتمند برای علاقمندان به اجرای بازی های رایانه ای پیشرفته و سنگین با همکاری شرکت جی فورس خبر داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسین ایج، این کارت های گرافیک، ROG Strix، ASUS Dual،  TUF Gaming و فونیکس نام دارند. ایسوس این کارت های گرافیک را دارای توان پردازش بالا و در عین حال با قیمت مناسب توصیف کرده است.

کارت های گرافیک مذکور با نمایشگرهایی با دقت های ۱۰۸۰ پیکسل و ۱۴۴۰ پیکسل سازگاری دارند و مدل ROG Strix با ۶گیگابایت رم GDDR۶ دارای یک سیستم خنک کننده قدرتمند برای پایین نگاه داشتن همیشگی دمای رایانه است. فناوری Auto-Extreme نیز موجب افزایش عمر کارت گرافیک می شود.

TUF Gaming نسبت به کارت گرافیک قبلی عمر و ماندگاری بیشتری دارد و در آن هم از فناوری Auto-Extreme استفاده شده است. دو مدل دوآل و فونیکس هم به ترتیب از فناوری ضدغبار و کارآیی خاصی در شرایط دشوار آب و هوایی برخوردارند. کارت گرافیک های یادشده بین ۳۰۰ تا ۳۷۰ دلار قیمت دارند و تا یک ماه دیگر به بازار می آیند.


منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس