پارسی نویس

اینستاگرام قابلیت ارسال گیف در محیط دایرکت را فعال کرد

  • ۱۷:۱۹

در زمینه‌ی ارسال پیام، اپلیکیشن‌های همه‌جانبه‌ای مانند واتس‌اپ و تلگرام وجود دارد که از قابلیت‌های مختلفی مانند بازی‌های اشتراکی، ارسال موقعیت مکانی، استیکرها و دیگر موارد بهره می‌برند.

فصل پاییز از چه ساعتی آغاز می شود

  • ۱۱:۱۱

کارشناس نجوم گفت: اعتدال پائیزی سال ۹۷ در ساعت ۵ و ۲۴ دقیقه صبح روز یکشنبه اول مهرماه رخ خواهد داد و طول روز و شب با هم برابر می شود.

آخرین نسخه فولکس‌واگن قورباغه‌ای تولید شد!

  • ۲۰:۱۳

چندی پیش شایعه شده بود که خط تولید فولکس‌واگن قورباغه‌ای به زودی بسته می‌شود و دیروز این خودروسازی به طور رسمی تایید کرد که آخرین نسخه فولکس‌واگن قورباغه‌ای را سال ۲۰۱۹ وارد بازار می‌کند و بعد از آن این خط تولید بسته می‌شود.

مقابله آمازون با کارمندان جاسوس

  • ۱۵:۴۵

مدیران شرکت آمازون که از افشای اسرار کاری خود خشمگین هستند، می گویند در حال تحقیق برای شناسایی عوامل نشت اطلاعات بوده و با فساد داخلی برخورد خواهند کرد.

با این جعبه نارنجی در هر کشوری آنلاین باشید

  • ۱۰:۴۱

آنلاین ماندن به خصوص در سفرهای بین المللی کار ساده ای نیست. این در حالی است که دسترسی به اینترنت در خارج از کشور محل سکونت به یک ضرورت مبدل شده است.

قیمت پراید در سوریه و عراق چقدر است؟

  • ۱۹:۳۰

قیمت پراید در سوریه و عراق یکی از سوالات ابهام برانگیزی است که قطعا شما نیز در طول عمر خود برای یکبار هم که شده پیرامون آن صحبت کرده‌اید و شایعات مختلفی را پیرامون این خودرو شنیده‌اید ولی آیا واقعا شایعات موجود در مورد این قیمت‌ها صحت داشته و سایپا در مورد این محصول پرفروشش در داخل کشور به مردم کشورش گران‌تر می‌فروشد؟

آینده عکاسی با موبایل چگونه خواهد بود؟

  • ۱۱:۳۳

انتشار تصویری از اسمارت‌فون 5 دوربینه نوکیا مطمئنا جالب به‌نظر می‌رسد. البته مشاهده این الگوی طراحی منحصربه‌فرد احتمالا کمی تعجب‌آور خواهد بود. نوکیا نخستین برندی نیست که تعداد غیرمعمولی از لنزها و سنسورها را در یک قالب کوچک و جمع و جور گنجانده است.

شناسایی فرایندهای عصبی موثر در نادیده گرفتن صدای گام‌ها

  • ۱۹:۱۸

پژوهشگران آمریکایی در بررسی اخیر خود، فرآیندهای عصبی را که در بی‌توجهی به صدای گام‌ها موثر هستند، شناسایی کردند.

۱ ۲ ۳ . . . ۷ ۸ ۹
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس