پارسی نویس

وجود آب یخ زده در قطب های ماه تایید شد

  • ۲۱:۳۵

یک گروه بین المللی از محققان با شناسایی آثار ژئوشیمیایی آب در بین داده های به دست آمده از فضاپیمای چاندریان-1 وجود آب یخ زده در قطب های ماه را تایید کردند.

تابستانهای عادی در حال ناپدید شدن هستند

  • ۱۹:۰۴

تابستانهای عادی، آنطوری که تاکنون شناخته ایم رو به ناپدید شدن هستند.

تعرفه پهنای باند اینترنت با سرعت ۱۰۰ مگابیت تغییر کرد

  • ۱۸:۰۲

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، مصوبه تعرفه پهنای باند اینترنت برای سرعت ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه (۱۰۰Mbps ) و بالاتر از آن را اصلاح کرد.

گیربکس دنا پلاس توربو اتوماتیک از کره جنوبی می‌آید!

  • ۱۷:۲۸

دنا پلاس توربو اتوماتیک از جمله خودروهای تولید داخل است که توسط گروه خودروسازی ایران‌خودرو به بازار عرضه شده و طرفداران و منتقدان زیادی را نیز به همراه داشته است. این خودرو که جزو محصولات با کیفیت ایران‌خودرو به شمار می‌رود، در حال حاضر به کره جنوبی ارسال شده تا تست‌های فنی و امنیتی را پشت سر بگذارد که انتشار تصاویر آن نشان دهنده عزم جدی ایران‌خودرو برای عرضه یک محصول با کیفیت است.

آریزو6 ، نماد پیشرفت تکنولوژی در شرکت چری

  • ۱۴:۱۳

شرکت خودروسازی چری را میبایست یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های چینی نامید که میتواند سمبلی برای پیشرفت و توسعه  صنعت خودروسازی این کشور باشد.

بازی افسانه بی پایان (برای کامپیوتر) - Endless Legend Inferno PC Game

  • ۱۱:۲۹

Endless Legend Inferno یک بازی ویدئویی در سبک استراتژیک و نقش آفرینی است که توسط شرکت AMPLITUDE Studios توسعه یافته و به وسیله همین شرکت در آگوست 2018 برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شده است.

بیش از نیمی از رانندگان نحوه استفاده از آپشن‌ها را نمی‌دانند

  • ۲۲:۴۱

تحقیقاتی جدید در انگلیس نشان می‌دهد که بسیاری از خریداران چیزی در مورد نحوه استفاده از تکنولوژی‌های خودروهایشان نمی‌دانند. بیش از پنجاه درصد رانندگان انگلیسی صرفا خودرویی با آپشن‌ها و تجهیزات مختلف خریداری می‌کنند درحالی که کار کردن با این تکنولوژی‌ها را بلد نیستند و درواقع پول خود را هدر داده‌اند.

کشاورزی دوست دار محیط زیست بهره وری را افزایش می دهد

  • ۲۰:۰۰

محققان با تجزیه و تحلیل رویکرد جهانی استفاده از سیستم های پایدار کشاورزی سازگار با محیط زیست، دریافتند استفاده از این روش ها موجب افزایش بهره وری می شود.

۱ ۲ ۳ . . . ۹ ۱۰ ۱۱
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس