پارسی نویس

هر آن‌چیزی که از بنزین سوپر اکتان بالا باید بدانید و استفاده کنید!

  • ۲۳:۴۱

شاید این مقاله برای بسیاری از مالکان خودرو در کشورهای بزرگ چیزی شبیه به شوخی باشد ولی قطعا برای بسیاری از مالکان خودروهای داخلی و خارجی در کشورمان که از بنزین ارزان قیمت استفاده می‌کنیم یک مقاله بسیار کاربردی محسوب می‌شود که برای بسیاری از افراد سوال بزرگی است که آیا خودروی ما واقعا به بنزین سوپر اکتان بالا نیاز دارد؟

راهکارهایی ساده و ارزان برای افزایش سرعت خودروی‌تان

  • ۲۱:۳۵

اگرچه بحث فرمان پذیری (Handling) و ترمزها در سرعت خودرو بسیار مهم هستند اما افزایش سرعت لزوماً به معنای افزایش سرعت در مسیر مستقیم نیست. گاهی راننده به افزایش سرعت خودرو در مسیرهای ناهموار و کوهستانی یا به‌اصطلاح آفرود نیاز دارد. برای این کار، شرکت‌های تیونر زیادی وجود داشته که می‌توانند با افزایش اسب بخار و گشتاور خودرو، جان تازه‌ای به آن ببخشند اما باید توجه داشت که این تیونینگ هم گران بوده و هم در درازمدت باعث آسیب زدن به قطعاتی از خودرو می‌شود که تیونینگ نشده‌اند و توانایی این قدرت اضافی را ندارند.

چرا و چگونه از حالت امن گوشی استفاده کنیم؟

  • ۱۹:۲۰

حالت امن می‌توانند سبب کاهش اشکالات گوشی شما شود البته این حالت خطر بالایی نیز دارد.

همکاری بزرگ گوگل، فیسبوک، مایکروسافت و تویتر در پروژه‌ی مدیریت اطلاعات کاربران

  • ۱۶:۱۵

امروزه میتوان گفت اکثر ما به حساب‌های اجتماعی خود وابسته هستیم. بعد‌ از تمام فعالیت‌هایی که سال‌ها در این شبکه‌ها داشتیم، پاک کردن حساب واقعا سخت است و باید با تمام عکس‌ها، خاطرات و موسیقی‌هایی که برای گوش دادنشان هزینه داده‌ایم، خداحافظی کنیم. مخصوصا اگر کاربر فیسبوک هستید و از رسوایی اخیر درز کردن اطلاعات ناراضی هستید.

آیا هوش مصنوعی‌ها در حال حاضر، IQ زیر خط فقر دارند؟

  • ۱۱:۱۲

دانشمندان شرکت DeepMind به دنبال یافتن روشی برای ارزیابی مقدار IQ، هوش مصنوعی‌های ساخته شده به دست بشر هستند و به نتایج جالبی دست پیدا کرده‌اند.

کمتر از ۷۰۰ میلیون دستگاه فعال از ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنند

  • ۱۱:۴۰

امروز مایکروسافت گزارش درامد سالانه خود را برای سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر کرده و با وجود رشد پایدار ویندوز ۱۰ و استفاده بیشتر آن در رایانه‌های شخصی، ویندوز ۱۰ آماری نه چندان جالب داشته و تنها ۷۰۰ میلیون دستگاه فعال از آخرین سیستم‌عامل مایکروسافت استفاده می‌کنند.

چگونگی گرفتن اسکرین شات در سیستم عامل مک؟

  • ۲۱:۰۴

اگر به صفحه کلیدهای رایانه‌هایی که از سیستم عامل ویندوز پشتیبانی می‌کنند نگاهی بیندازید، دکمه‌ای می‌بینید که روی آن Prt Sc SysRq نوشته است که با فشردن این دکمه می‌توانید از صفحه نمایش دستگاه خود اسکرین شات بگیرید. اما برای کاربران سیستم عامل مک که چنین دکمه‌ای روی کیبورد آنها وجود ندارد چه راه‌حلی وجود دارد؟

عرضه چری اکسید TX در آمریکای جنوبی، لوکس های چری وارد می شوند!

  • ۱۷:۰۲

چندین ماه پیش بود که شرکت چری، از شاسی بلند لوکس خود، اکسید TX رونمایی کرد و در طی هفته اخیر، برای اولین بار عرضه آن را در کشور شیلی، واقع درآمریکای جنوبی آغاز کرده است.

۱ ۲ ۳ . . . ۵ ۶ ۷
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس