پارسی نویس

خودروی الکتریکی پورشه؛ صفر تا صد در ۳٫۵ ثانیه

  • ۱۶:۲۳

مانند بسیاری از تولیدکننده‌های بزرگ خودرو، پورشه هم در حال پیوستن به جمع تولیدکننده‌های خودروی الکتریکی است. این شرکت از اولین کانسپت خودروی اسپرت چهار در تمام الکتریکی خود در نمایشگاه فرانکفورت سال ۲۰۱۵ رونمایی کرد.

مایکروسافت چوب جادو می‌سازد

  • ۱۶:۰۵

مایکروسافت چند سالی می‌شود که در حوزه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده فعالیت می‌کند و هدست واقعیت افزوده HoloLens را هم راهی بازار کرده است.

تغییر نقش بال های پروانه با اصلاح ژنتیکی

  • ۱۸:۴۷

محققان با استفاده از ابزار اصلاح ژنتیک نقش و رنگ بال های پروانه را تغییر دادند.

برابوس جی 65 (Brabus G65) ؛ هیولای 12 سیلندر و 900 اسب بخاری با قیمت نجومی

  • ۱۶:۵۲

برابوس جی 65 (Brabus G65)، یک خودروی تیونینگ بر پایه مرسدس ای ام جی G65 با پیشرانه‌ای فوق‌العاده قدرتمند است که در نمایشگاه خودرو فرانکفورت به نمایش گذاشته شد.

رنو مگان آر اس (Renault Megane RS)؛ هاچ بک فرانسوی با ویژگی‌های جدید

  • ۱۶:۴۶

نسل جدید رنو مگان آر اس (Renault Megane RS) در نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017 معرفی شد. در ادامه با ویژگی‌های جدید این هاچ بک فرانسوی آشنا می‌شویم.

بررسی کیا اسپورتیج 2017: رقیب سرسخت توسان!

  • ۲۱:۱۵

همواره سگمنت SUV میان سایز برای خریداران جذاب بوده و همین باعث شده تا خیل عظیمی به سمت این دسته از خودروها روی بیاورند. در این میان حضور رقیبان قدرتمند می‌تواند به ارتقای کیفیت و حس رانندگی کمک کند؛ چراکه هر شرکت خودروسازی قصد دارد تا بهترین محصول خود را عرضه نماید.

سرانجام علت شکل‌گیری انواع کهکشان ها مشخص شد

  • ۲۲:۰۵

تاکنون درباره نحوه شکل‌گیری انواع کهکشان ها تئوری‌های بسیاری ارائه شده است. اما آیا این تئوری‌ها قابل اعتمادند؟ تحقیقی جدید، به این سوال پاسخ می‌دهد.

معرفی پژو 301

  • ۰۰:۳۹
پژو 301 یک محصول وارداتی که بصورت محدود و جهت نمایش، توسط شرکت ایکاپ، وارد و از طریق نمایندگی‌های شرکت ایران خودرو به بازار عرضه می‌گردد و در آینده‌ای نزدیک نیز مدل فیس‌لیفت و طراحی 2017 در ایران خودرو تولید خواهد شد.
۱ ۲
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس