پارسی نویس

بدون رفتن به مطب از سلامت چشم هایتان با خبر شوید

  • ۱۸:۲۰

محققان موفق به ابداع راه حل جدیدی شده اند که از این پس می توان در منزل و بدون مراجعه به کلینیک از سلامتی چشم ها با خبر شد.

این دردها در بدن را جدی بگیرید!

  • ۱۷:۲۹

درد در بدن انسان یک علامت و زنگ هشدار است و به عبارتی یعنی در سیستم طبیعی بدن اختلالی بوجود آمده است . به‌هر حال دانستن اینکه منشا هر درد به چه عامل یا عواملی بازمی‌گردد، می‌تواند در پیگیری و درمان موثر باشد. به همین دلیل بد نیست با چند درد و دلایل به وجود آمدن آنها بیشتر آشنا شویم.

امارات استفاده از گلکسی نوت‌هفت در هواپیما را ممنوع کرد

  • ۱۳:۳۲

مشکل باتری گلکسی نوت‌هفت بعد از ایجاد مشکلات فراوان برای کاربران، این بار نیز به خطوط هواپیمایی سرایت کرده و کشور امارات را وادار به جلوگیری از استفاده از این فبلت در هواپیما کرده است.

تنها راه جلوگیری از درز اطلاعات شخصی افراد در واتس اپ

  • ۱۳:۱۹

واتس‌اپ به زودی داده‌های کاربران خود، از جمله شماره تماس‌ همراه را با فیسبوک به اشتراک می‌گذارد. این اتفاق به زودی می‌افتد ولی می‌توان از آن جلوگیری کرد.

۶ راه برای افزایش سرعت اینترنت در گوشی های اندرویدی

  • ۱۳:۱۸

اینترنت بخش جدایی ناپذیر زندگی ما شده به این دلیل که با یک جستجو می توان به دریایی از اطلاعات دست پیدا کرد. اما همه چیز به این آسانی هم نیست و اگر سرعت اتصال به اینترنت پایین باشد ، تازه قسمت عذاب آور ماجرا شروع شده است.

فوت و فن های مدیریت کانال تلگرام

  • ۱۳:۱۶

هر کسی به آسانی می تواند برای خودش یک کانال تلگرام داشته باشد و با کنترل و مدیریت آن با سایر افراد به صورت یک طرفه ارتباط بر قرار کند. از همین رو این روز ها در هر فروشگاه و هر کسب و کاری می توان دید که آدرس کانال های تلگرامی به ثبت رسیده و سعی افراد موظف و یا صاحبان مشاغل بر برقراری ارتباط غیر قابل چشم پوشی است.

فعالیت ۸۱۲هزار دامنه اینترنتی در ایران

  • ۱۲:۵۰

بالغ بر ۸۱۲ هزار دامنه اینترنتی با هویت ایرانی در فضای مجازی فعال است و بررسی ها نشان می‌دهد که در ۶ ماهه اول سال حدود ۶۰ هزار دامنه جدید به ثبت رسیده است.

تعداد پزشکان متخصص و فوق تخصص یک دهم نیاز کشور است

  • ۱۲:۴۸

وزیر بهداشت گفت: در حال حاضر تعداد فارغ التحصیلان مقاطع تخصصی و فوق تخصصی یک دهم نیاز کشور است.

۱ ۲
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس