پارسی نویس

دانلود سریال آقا و خانم ســنگی

  • ۱۲:۴۶

دانلود با لینک مستقیم

بیست و شش قسمت کامل

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

بازی استراتژیک شهر آسمانی (برای کامپیوتر)

  • ۱۲:۳۱

 Highlands یک بازی استراتژیک و بسیار خوش ساخت است. در این بازی شما باید در برابر نیروهای اهریمنی دشمن مقابله کنید و با آنها بجنگید. در طول بازی شما مامور دفاع از شهر های آسمانی هستید و باید جلوی دشمن را بگیرید. در هر نبرد میتوانید نیروهای مختلفی با توانایی های متفاوت با خود ببرید و در مقابل دشمن ایستادگی کنید. سبک بازی شاید در ابتدا آسان به نظر برسد. اما پس از مدتی، بسیار سخت میشود و شکست دشمن نیاز به فکر دارد. برای ساخت نیروها شما باید از مردم عادی کمک بگیرید و به کمک منابع موجود، اسلحه های متفاوت برای آنها بسازید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

بازی جنگی بقا در سرزمین دایناسورها (برای کامپیوتر)

  • ۱۳:۴۶
بازی ARK Survival Evolved یک بازی جنگی و ماجراجویی با موضوع و داستانی متفاوت و خاص است. در این بازی از همه زمان های تاریخ استفاده شده و در حالی که دایناسورها وجود دارند اسلحه های پیشرفته نیز قابل استفاده هستند و این تداخل زمانی زیبایی خاصی به بازی میدهد.داستان بازی به اینصورت است که شما در جزیره اسرار آمیزی به نام ARK هستید و برای بقا نیاز به سرپناه و غذا دارید. شما باید با استفاده از ابزار مختلف یک خانه بسازید و سپس به شکار بروید. شما میتوانید با شکار کردن حیوانات خود را سیر کنید و همچنین با رام کردن دایناسور ها از قابلیت های آنها استفاده نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

دانلود Adobe Flash Player 18 برای مرورگرها

  • ۰۱:۱۰
Flash icon

با توجه به فراگیر شدن فایل های فلش (مثل انیمیشن، بازی، بنر و ...) که بیشتر آنها هم از طریق سایت های اینترنتی منتشر میشوند، وجود نرم افزار Flash Player بر روی هر مرورگر اینترنتی ضروری است.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

بازی جنگی آپوکالیپس (برای کامپیوتر)

  • ۲۰:۳۴

بازی جنگی آپوکالیپس (برای کامپیوتر) - Me and PostApocalypse 2 Scraping PC Game

بازی Me and PostApocalypse 2 Scraping یک بازی جنگی بسیار زیبا است. در این بازی یک دانشمند دیوانه ماده ای سمی را به مردم تزریق میکند که آنها را به موجوداتی ترسناک و خطرناک تبدیل کرده است. شما باید به دنبال این دانشمند بروید، او را بکشید، و پادزهر را به دست بیاورید تا این بیماری هر چه سریع تر از بین برود.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

رونمایی از یک کیبورد بلوتوث برای ابزارهای هوشمند

  • ۱۳:۴۷

کیبورد بلوتوثی,LG Rolly,کیبورد بلوتوثی LG Rolly ال جی

LG Rolly  تنها 17 میلی‌متر ضخامت دارد

صفحه‌کلید قابل‌حمل جدید ال‌جی که در دو نوع ثابت و تا شدنی ساخته شده، می‌تواند کاربران را در هنگام کار طولانی مدت با کیبورد کوشی‌های هوشمند یاری رساند.

رمز عبوری که هرگز فاش نمی‌شود

  • ۱۵:۰۵

بهترین رمز عبور, ترفندهای اینترنتی

در رمزهای عبور خود از شماره تلفن یا شماره شناسنامه استفاده نکنید.


با استفاده از این آموزش می‌توانید یک رمز عبور مناسب انتخاب کنید و امنیت فعالیت‌های اینترنتی خود را افزایش دهید.

 

بدترین مشکلات ویندوز 10 و راه حل رفع آنها

  • ۰۶:۳۹

اگر سیستم خود را به ویندوز 10 ارتقا داده‌اید، ممکن است به دلیل وجود برخی باگ‌های اذیت کننده، هنوز تجربه‌ای روان و عالی از آخرین نسخه سیستم عامل مایکروسافت کسب نکرده‌ باشید. نمی‌توان گفت ویندوز 10 از مشکلاتی عمیق و جدی رنج می‌برد اما همچنان باگ‌هایی در این نسخه وجود دارند. خوشبختانه راه‌حل یا راهنمایی برای رفع این باگ‌ها نیز موجود است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

۱ ۲
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس