پارسی نویس

مقابله آمازون با کارمندان جاسوس

  • ۱۵:۴۵

مدیران شرکت آمازون که از افشای اسرار کاری خود خشمگین هستند، می گویند در حال تحقیق برای شناسایی عوامل نشت اطلاعات بوده و با فساد داخلی برخورد خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیجیتال ترندز، از زمان تاسیس آمازون در سال ۱۹۹۴، این شرکت به یکی از غول های دنیای فناوری مبدل شده، اما همین مساله موجب شده تا برخی کارکنان آمازون برای فروش اطلاعات محرمانه آن به افراد یا موسساتی که از طریق سایت آمازون به دنبال فروش کالا یا خدمات هستند، تلاش کنند.

افراد و موسسات یادشده برای دریافت اطلاعات محرمانه آمازون از ۸۰ تا بیش از ۲۰۰۰ دلار پرداخت می کنند. به عنوان مثال مدیر یک موسسه ممکن است با پرداخت پول به یکی از کارمندان آمازون به اطلاعات فروش تولیدات خود یا شرکت رقیب و همین طور آدرس ایمیل افرادی که کالاهای عرضه شده وی را نقد می کنند، دسترسی یابد.

این مدیران در صورت پرداخت مبالغ قابل توجه می توانند نقدهای منفی در مورد تولیدات و محصولات خود را حذف کنند یا حتی حساب های کاربری حذف شده از آمازون به علت نقض موافقتنامه کاربری این سایت را بازگردانند. گفته می شود تعداد زیادی از مدیران شرکت های چینی علاقمند به چنین اقداماتی هستند.

آمازون با صدور بیانیه ای تصریح کرده در حال تحقیق در مورد عملکرد کارکنان خود و همین طور فروشندگان کالاست و افراد ناقض قوانین را از خدمات خود محروم کرده و علیه آنها در دادگاه اقامه دعوا خواهد کرد.


منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس