پارسی نویس

ایکس‌باکس وان میتواند در آینده از موس و کیبورد پشتیبانی کند

  • ۲۰:۲۲

ایکس‌باکس وان میتواند در آینده از موس و کیبورد پشتیبانی کند

این قابلیت تا زمان عرضه Halo Wars 2 یعنی ماه فوریه در دسترس نخواهد بود اما ممکن است در آینده شاهد آن باشیم.

ایکس‌باکس هم‌اکنون از کیبوردهای USB پشتیبانی می‌کند. اما آیا روزی فراخواهد رسید که این کنسول پشتیبانی کامل از موس و کیبورد ارائه دهد؟ رئیس ایکس‌باکس، فیل اسپنسر (Phil Spencer)، امیدوار است که این قابلیت در آینده محیا شود. در واکنش به سوال یکی از طرفداران در توییتر که پرسیده بود آیا بازی Halo Wars 2 بر روی ایکس‌باکس وان از موس و کیبورد پشتیبانی خواهد کرد یا نه اسپنسر پاسخ داد که این قابلیت تا زمان عرضه این بازی محقق نخواهد شد. او پیشنهاد داد فعلا طرفداران صبر کنند و ادامه داد:

این قابلیتی است که ما دوست داریم به ایکس‌باکس وان اضافه کنیم.

ظاهراً پشتیبانی از موس و کیبورد برای ایکس‌باکس وان چیزی است که مایکروسافت مدتی است به آن فکر می‌کند. یک ماه قبل از اینکه ایکس‌باکس وان در سال ۲۰۱۳ حتی معرفی شود، مایکروسافت در مورد این صحبت میکرد که بسیار تمایل دارد پشتیانی از موس و کیبورد را به کنسول خود اضافه کند.

سبک RTS پرطرفدار ترین سبک بازی‌های کامپیوتری در رایانه‌های شخصی است که در آن موس و کیبورد بسیار کارامد هستند و در آن میتوان چند چیز را همزمان با هم کنترل کرد. نحوه کنترل در بازی Halo Wars راضی کننده است اما اضافه کردن قابلیت پشتیبانی از موس و کیبورد می‌تواند بسیار تجربه این بازی را لذت بخش‌تر کند.

هفته گذشته اسپنسر در توییتر گفت که امیدوار است سبک RTS در کنسول‌ها با استقبال بیشتری همراه شود. وقتی که به سال ۲۰۱۴ برگردیم می‌بینیم که اسپنسر گفته بود که فکر میکند بازی‌های سبک RTS در این نسل جانی تازه خواهند گرفت.

Halo Wars 2 در تاریخ ۲۷ فوریه سال جاری برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.


منبع: گیمفا

💟عکس کده💟
(:  :)(:  :)
(- -)
جملک نویس
سلام
:)
عالی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس