پارسی نویس

گوشی گلکسی F13 با باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

  • ۰۱:۴۳

سامسونگ از گوشی گلکسی F13 رونمایی کرد. این گوشی شبیه با گلکسی M13 است ولی یک تفاوت بزرگ با آن دارد و آن این است که از یک ‌باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. این گوشی میان رده از تراشه اگزینوس ۸۵۰ در کنار ۴ گیگابایت رم استفاده کرده است و دو گزینه حافظه برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین با کارت microSD می‌توان حافظه را تا ۱ ترابایت افزایش داد.

این‌ گوشی دارای نمایشگر ۶.۶ اینچی LCD با رزولوشن Full HD+ است و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در داخل ناچ‌ Infinity-V دارد. ‌

گلکسی F13

سه دوربین پشت این‌ گوشی عبارتند از یک‌ دوربین‌ اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی و در کنار آن‌ها یک فلاش LED هم وجود دارد. 

گلکسی F13

باتری گلکسی F13 با سرعت ۱۵ وات شارژ خواهد شد که سرعت متوسطی محسوب می‌شود. سیستم‌ عامل این‌ گوشی اندروید ۱۲ است که در کنار رابط کاربری One UI سامسونگ عمل خواهد کرد. 

گلکسی F13 در رنگ‌های آبی، سبز و مسی عرضه شده است و‌ نسخه‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی آن به‌ترتیب به قیمت ۱۵۰ و ۱۶۵ دلار به فروش خواهند رفت. فروش این ‌گوشی از چند روز دیگر آغاز خواهد شد.


منبع: تکفارس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس