پارسی نویس

آخرین به روزرسانی Cyberpunk 2077 همچنان مشکلاتی بر روی ایکس‌باکس سری ایکس دارد

  • ۰۸:۵۳

گزارش‌های اخیرا منتشر شده از دیجیتال فاندری (Digital Foundry) به خوبی نشان می‌دهند که همچنان پس از گذشت هفت ماه از انتشار بازی Cyberpunk 2077 و اعمال به‌روزرسانی و بهینه‌سازهای مختلف بر روی این عنوان، نسخه‌ی ایکس‌باکس سری ایکس بازی همچنان مشکلات زیادی دارد.

همانطور که می‌دانید، بازی Cyberpunk 2077 ساخته‌ی استودیوی سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) فاجعه‌ای تمام عیار برای کنسول‌ها به همراه داشت و نسخه‌ی اولیه‌ی آن که برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی منتشر شد، تا حدود بسیار زیادی ناقص بود و مشکلات بسیار زیادی داشت. اکنون پس از گذشت هفت ماه، هنوز به نظر می‌رسد که خطاهای بسیار زیادی در زمینه‌ی اجرای این بازی بر روی کنسول‌ها وجود دارد و حتی کنسول‌های نسل بعدی نیز با مشکلاتی در زمینه‌ی اجرای این عنوان و ثابت نگه داشتن نرخ فریم در بازی مواجه هستند.

بر اساس تجزیه و تحلیل رسانه‌ی دیجیتال فاندری، بازی Cyberpunk 2077 هنوز هم پس از اعمال به‌روزرسانی جدید و اخیر خود با مشکلاتی در زمینه‌ی اجرا شدن بر روی کنسول ایکس‌باکس سری ایکس مواجه است و همچنان نیاز است تا توسعه دهندگان این اثر عملکرد آن را بر روی کنسول‌های نسل نهمی ایکس‌باکس بهبود بخشند.

نسخه‌ی ایکس‌باکس سری ایکس Cyberpunk 2077 هنگام اجرا در حالت performance mode، تلاش می‌کند تا بر رئی نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه‌ی ثابت قفل باشد، اما با این همه در سکانس‌های سنگین و شلوغ بازی این نرخ ثابت نمی‌ماند و گاهی پایین می‌آید. به نظر می رسد لازم به ذکر است که پلی‌استیشن ۵ در این زمینه بهتر عمل می‌کند و خوشبختانه توانسته است تا در طول صحنه‌های سنگین و خاص بازی بر روی ۶۰ فریم بر ثانیه قفل بماند.

البته چندی پیش مدیر عامل استودیوی سی دی پراجکت رد در کنفرانسی اعلام کرده بود که از عملکرد بازی بعد از انتشار به‌روزرسانی‌های مختلفی که تا الان برای این عنوان توسعه داده‌اند، راضی است و بالاخره بازی را قابل تجربه می‌داند. در همین راستا بود که چندی پیش به صورت رسمی اعلام شد که سونی نیز این عنوان را که به دلیل باگ‌های متعدد و خطاهای بسیار زیاد در زمان انتشار از روی فروشگاهش برداشته بود، به فروشگاه خود بازگردانده است و با استودیوی سی دی پراجکت رد در این زمینه به توافق رسیده است.

در نهایت باید گفت که این عنوان هم اکنون با استفاده از قابلیت Backward Compatibility بر روی کنسول‌های نسل نهمی اجرا می‌شود و هنوز نسخه‌های تمام نسل نهمی آن منتشر نشده‌اند. البته نسخه‌ی نسل نهمی این بازی در دست ساخت می‌باشد و قرار است تا در برهه‌ای نامعلوم از سال بعد منتشر شود.

بازی Cyberpunk 2077 هم اکنون از طریق گوگل استدیا، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس علاقمندان است. همچنین بر روی پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس نیز از طریق قابلیت Backward Compatibility در دسترس است.


منبع: گیمفا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس