پارسی نویس

اولین تصویر از بازی Crysis 2 Remastered منتشر شد

  • ۱۷:۲۹

شرکت کرایتک (Crytek) دو روز قبل با انتشار توییتی به صورت ضمنی به معرفی احتمالی نسخه‌ی ریمستر بازی Crysis 2 اشاره کرد. در همین راستا، کرایتک اخیراً اولین تصویر از این بازی را منتشر کرده است.

با توجه به انتشار اولین تصویر از بازی Crysis 2 Remastered ممکن است به زودی شاهد معرفی این عنوان باشیم. هنوز جزئیات بیشتری از این نسخه در دسترس نیست. نسخه‌ی ریمستر شماره‌ی اول این سری از ویژگی‌هایی مانند بافت‌های بهبود یافته، نورپردازی بهتر و پشتیبانی از DLSS و قابلیت رهگیری پرتو برخوردار بود. اما با این حال، بخش چندنفره در آن قرار نداشت. بنابراین ممکن است در Crysis 2 Remastered نیز موارد مشابهی وجود داشته باشد.

نسخه‌ی اصلی بازی Crysis 2 حدود ۱۰ سال قبل و در مارس ۲۰۱۱ برای کنسول‌های نسل هفتمی پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شده بود. در پایان می‌توانید اولین تصویر منتشر شده از بازی Crysis 2 Remastered را مشاهده کنید.


منبع گیمفا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس