پارسی نویس

مایکروسافت رزولوشن ۱۰۸۰P را برای سرویس استریم xCloud آزمایش می‌کند

  • ۲۲:۰۱

طبق گزارش جدید منتشر شده، شرکت مایکروسافت به دنبال راه‌کاری برای ارائه‌ی رزولوشن بالاتر در سرویس استریم xCloud به منظور تجربه‌ی عناوین ابری Xbox Game Pass است.

براساس گزارش جدید WindowsCentral، اخیراً یک منبع سازنده‌ی بازی معتبر تصویری از بازی Hellblade را که از طریق xCloud در حال اجرا است، به اشتراک گذاشت. طبق این اطلاعات، بازی مذکور بر روی رزولوشن ۱۰۸۰P استریم شده است. اگر این مورد صحیح باشد، این یک پیشرفت بزرگ نسبت به رزولوشن ۷۲۰P محدود شده در xCloud محسوب می‌شود.

به طور کلی، اکثر گوشی‌های هوشمند امروزی با رزولوشن حداقلی ۱۰۸۰p کار می‌کنند. بنابراین در افزایش وضوح تصویری که قادر به بازی در آن خواهید بود ، البته این امکان وجود دارد که مایکروسافت بازیکنان بیشتری را وسوسه کند تا از سرویس استریم Cloud Gaming استفاده کنند و عناوین بیشتری از Xbox Game Pass را روی دستگاه‌های دستی خود تجربه نمایند.

برای کمک به ثبات و اطمینان از اتصال روان، بازی‌ها برای استریم در xCloud به رزولوشن ۷۲۰P محدود شده‌اند. مایکروسافت مایکروسافت در ۱۲ ماه آینده به دنبال به‌روزرسانی سرورهای ابری Xbox از معماری ایکس‌باکس وان به ایکس‌باکس سری ایکس است. هدف مایکروسافت این است که سرویس استریم xCloud را در رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها گسترش دهد.

مایکروسافت بدون شک می‌خواهد اطمینان حاصل کند که سرویس Cloud Gamin با شرکت‌هایی رقیبی که از قبل استریم ۱۰۸۰p را به مشتریان خود ارائه می دهند، به رقابت بپردازد. سرویس‌های گوگل استیدیا، آمازون لونا و Geforce Now پیش از این از ویژگی استریم ۱۰۸۰P برخوردار بوده و هستند.


منبع: گیمفا

Farshid mahboub

پوووووف

چه شود دیگر :0

ممنان:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس