پارسی نویس

کاربران گلکسی S21 می‌توانند با فرمان صوتی قفل گوشی را باز کنند

  • ۱۷:۳۷

این‌روزها برای بازکردن قفل صفحه گوشی‌های هوشمند راه‌های مختلفی وجود دارد و اسکن اثرانگشت، اسکن صورت، کد، رمز عبور و کشیدن الگو جزء این روش‌ها هستند. افزون بر این‌ها، باز کردن قفل صفحه با صدا راه غیرمعمول دیگری است که ممکن است با سری گلکسی S21 دوباره احیا شود.

سامسونگ پیش‌تر این قابلیت را با نام بیکسبی (Bixby) در برخی گوشی‌های خود در دسترس قرار می‌داد، اما با گذشت زمان این ویژگی کلاً کنار گذاشته شد.

با استناد به سم‌موبایل (SamMobile)، قابلیت موردبحث با One UI 3.1 دوباره معرفی خواهد شد، رابط کاربری‌ای که در سری گلکسی S21 حضور خواهد داشت. نسخه‌های قبلی به کاربران اجازه می‌داد با گفتن عبارت سلام بیکسبی (Hi Bixby) قفل صفحه گوشی خود را باز کنند، پس ممکن است در پرچم‌دارهای سال آینده نیز استفاده از این قابلیت به همین شکل باشد.

با اینکه در زمان پشتیبانی از قابلیت قفل صوتی در صفحه رسمی پشتیبانی سامسونگ گفته شده بود که استفاده از آن برای باز کردن قفل صفحه کاملاً امن است، اما هنوز در مورد این قابلیت‌ تردید‌هایی وجود دارد. با اینکه قابلیت‌های زیست‌سنجی پیشرفته‌تری مثل اثرانگشت و تشخیص صورت را گاهی اوقات می‌توان دور زد، وجود گزینه باز کردن قفل گوشی با فرمان صوتی می‌تواند مفید باشد، خصوصاً در مواقعی که کاربر امکان استفاده از دست و صورت خود را برای باز کردن قفل گوشی نداشته باشد.


منبع: تکفارس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس