پارسی نویس

انتشار بازی Warframe برای پلی استیشن ۵ تایید شد

  • ۰۳:۲۴

استودیو Digital Extremes به تازگی در بلاگ پلی استیشن خبر از انتشار بازی Warframe برای کنسول پلی استیشن ۵ داد. عنوان شوتر رایگان که قرار است از تمامی ویژگی‌های این کنسول پشتیبانی کند. این استودیو همزمان با اعلام خبر، تریلر جدید منتشر کرده که اجرا بازی روی پلی استیشن ۵ را به نمایش درمی‌آورد. گفته شده Warframe در این کنسول با وضوح ۴K و فریم ریت ۶۰fps اجرا خواهد شد. به لطف رندرینگ پیشرفته‌ای که انجام گرفت، تیم توسعه دهنده نورپردازی پویایی را در نسخه نسل نهمی به وجود آورد.

شایان ذکر است که دو نسخه پلی استیشن ۵ و ۴ از ویژگی کراس پلتفرم هم پشتیبانی می‌کنند. بازی همچنین در نسخه نسل نهمی از قابلیت Progress Activities پشتیبانی کرده که در واقع ردیابی پیشرفته تروفی محسوب می‌شود. انتظار داریم استودیو Digital Extremes و سونی در آینده قابلیت‌های بیشتر به نسخه پلی استیشن ۵ بیاورند.

ناگفته نماند در نسخه پلی استیشن ۵ بازی Warframe، ویژگی هپتیک کنترلر دوالسنس هم پشتیبانی می‌شود. جزئیات نسخه ایکس باکس سری ایکس/اس مشخص نشده و بازی Warframe برای Xbox One ، PS4 ، PC و نینتندو سوییچ در دسترس است.

بازی Warframe یکی از به‌روزترین بازی‌های آنلاین موجود در بازار است. بازی اکشنی که دارای یک سیستم نبرد متمرکز در سبک تیراندازی و از روز عرضه خود رایگان در دسترس علاقمندان بوده است. Warframe در پلتفرم‌های متنوعی قابل تجربه است و به نظر می‌رسد کار توسعه‌دهنگان هنوز با بازی تمام نشده است و این عنوان همچنان رو جلو رفته و به‌روزرسانی خواهد شد.

در جدیدترین گزارش Leyou، کمپانی توسعه‌دهنده مادر بازی Warframe، در حالی که تعداد بازیکنان جدید بازی کم است، اما معتقداند با انتشار بازی در کنسول‌های نسل بعد و «دستگاه‌های دیگر» این تعداد افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

بازی Warframe هم اکنون روی پلی‌استیشن ۴، نینتندو سوییچ، ایکس‌باکس one و رایانه‌های شخصی در دسترس است. به نظر می‌رسد در این بیانیه کمپانی Leyou به طور غیر رسمی تایید کرده است که بازی برای پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس Series X منتشر خواهد شد. البته به نظر می‌رسد در این اطلاعیه منظور از «دستگاه‌های دیگر»، پلتفرم تلفن همراه باشد. این مساله با در نظر گرفتن سرویس آنلاین پرقدرت Warframe منطقی به نظر می رسد.

پیش از این در آذر ماه ۹۸ یک بسته الحاقی تحت عنوان Empyream در جریان مراسم Game Awards 2019 برای بازی عرضه شده بود.

منبع: دنیای بازی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس