پارسی نویس

سری تلویزیون‌های وان پلاس در قالب سه مدل عرضه خواهد شد

  • ۱۸:۲۸

شرکت وان پلاس، سپتامبر گذشته با عرضه سری Q1 در قالب دو مدل Q1 و Q1 پرو وارد بازار تلویزیون‌های هوشمند شد. این تلویزیون‌ها با بازه قیمتی نسبتاً بالایی عرضه شدند اما به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد در تاریخ پنج شنبه ۱۲ تیر ماه (۲ جولای) از تلویزیون‌های مقرون به صرفه جدیدی رونمایی کند.

این شرکت چینی اخیراً برخی از ویژگی‌های تلویزیون‌های هوشمند خود را معرفی کرده و تائید کرده است که سری جدید تلویزیون‌های خود را در قالب سه مدل به بازار عرضه خواهد کرد. وان پلاس از اندازه این دستگاه‌ها صحبتی نکرده است اما اوایل ماه میلادی جاری، دو تلویزیون با اندازه ۳۲ و ۴۲ اینچی گواهینامه تائید ساخت گرفته‌اند. بر اساس حدس و گمان‌های اخیر و از آنجایی که سری Q1 با اندازه ۵۵ اینچ روانه بازار شد، پیش‌بینی می‌شود که مدل سوم این سری جدید نیز با اندازه ۵۵ اینچی در دسترس قرار گیرد.

احتمالاً مدل ۳۲ اینچی حاوی رزولوشن HD است در حالیکه نمونه‌های ۴۳ و ۵۵ اینچی این سری به ترتیب حاوی پنل‌های Full HD و QHD خواهند بود.

وان پلاس همچنین گفته است که این تلویزیون‌های هوشمند احتمالاً در بازه‌های قیمتی INR1x,999، INR2x999 و INR4x,999 عرضه خواهند شد. البته به نظر می‌رسد که قیمت نهایی این محصولات به این شکل باشد: INR19,999 (265 دلار / ۲۳۵ یورو)، INR29,999 (395 دلار / ۳۵۵ یورو) و INR49,999 (66 دلار / ۵۹۰ یورو).

در جایگاه مقایسه، تلویزیون Q1 با قیمت INR69,900 (925 دلار / ۸۲۵ یورو) و Q1 Pro نیز با قیمت INR99,900 (1.320 دلار / ۱٫۱۸۰ یورو) منتشر شده‌اند. این مدل‌ها، محصولات پریمیوم محسوب می‌شوند بنابراین قیمت بالای آن‌ها طبیعی است؛ به همین جهت، می‌توان انتظار داشت که تلویزیون‌های جدید شرکت وان پلاس از قیمت کمتری برخوردار باشند.

هنوز جزئیات مشخصی از این سری تلویزیون‌ها در دسترس نیست اما این شرکت تائید کرده که این دستگاه حاشیه‌های کوچکی (حداقل برای سه قسمت آن) دارد و از دالبی ویژن و Dolby Atmos نیز پشتیبانی می‌کند و ضخامت ۶٫۹ میلی‌متری، آن‌ها را از جدیدترین گوشی‌های پرچمدار این شرکت نیز نازک‌تر کرده است. گوشی وان پلاس ۸ (۸ میلی‌متر) و وان پلاس ۸ پرو نیز (۸٫۵ میلی‌متر) ضخامت دارند.


منبع: تکفارس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس