پارسی نویس

لحن بازی Hitman 3 تاریک‌تر و جدی‌تر از نسخه‌های قبل خواهد بود

  • ۱۶:۰۸

گویا «لحن بازی Hitman 3» نسبت به نسخه‌های قبلی این مجموعه، تاریکی و جدیت بیشتری خواهد داشت و استودیو قصد دارد که جنبه‌ی سیاه‌تری از ایجنت ۴۷ را به نمایش گذارد.

طبق آخرین اخبار بازی، ایجنت ۴۷ بار دیگر بازگشته است و این‌بار قرار است که اوایل سال ۲۰۲۱ با Hitman 3 در قد و قامت وی ماموریت‌های مختلفی را انجام دهیم. سه‌گانه‌ی بازسازی شده‌ی این مجموعه یقینا یک نوآوری موفقیت آمیز بود و گویا سومین نسخه‌ی این مجموعه، نسخه‌ی تاریک‌تر این آدمکش را به طرفداران نشان خواهد داد.

امروز، استودیوی IO Interactive به‌عنوان توسعه دهنده‌ی بازی، یک استریم زنده از بازی به نمایش گذاشت. به‌طور کلی، بیشتر اطلاعات و فوتاژهای به نمایش گذاشته شده را قبلا هم دیده بودیم. اما تراویس باربور مدیر انجمن استودیو، اظهار داشت که این بازی نسبت به دو عنوان قبلی، بالغ‌تر، جدی‌تر و تاریک‌تر خواهد بود. وی اشاره داشت به‌همین دلیل است که نماد «۴۷» در بیشتر محتوای تبلیغاتی بازی در یک پوشش سیاه رنگ نشان داده شده است. در بازی اول، مامور آدمکش ما در برابر سفیدی قرار گرفته بود و در نسخه‌ی دوم هم این رنگ به صورتی متمایل به قرمز تغییر کرد. تراویس همچنین می‌گوید که این موضوع به‌هیچ وجه به معنای کم شدن بار طنز بازی نیست و فقط سایه‌ی تیره‌تری را در بازی شاهد خواهیم بود. در ادامه می‌توانید فیلم کامل این استریم را در توئیچ تماشا کنید.

«لحن بازی Hitman 3» برای ژانویه سال ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده است و قرار است که برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و رایانه‌های شخصی منتشر شود.


منبع: دنیای بازی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس