پارسی نویس

کنسول اکس‌باکس سری اکس هدفی فراتر از تحول ظاهر بازی‌ها دارد

  • ۱۷:۱۵

آقای جیسون رونالد (Jason Ronald)، مدیر بخش برنامه‌ریزی اکس‌باکس سری اکس، در مصاحبه‌ای با وبسایت گیمز‌رادار (GamesRadar) توضیح می‌دهد که چگونه کنسول نسل بعدی آن‌ها نحوه‌ی بازی کردن را دگرگون خواهد ساخت.

بر اساس این عضو ارشد مایکروسافت، در حالی که اکس‌باکس سری اکس کیفیت بصری و ظاهری را تغییر خواهد داد اما نسل بعدی تنها محدود به بهبودهای بصری نیست. او در این باره توضیح داد:

از دید داخلی، ما هم به قدرتی فکر می‌کنیم که شما می‌توانید مشاهده کنید و از طرفی به قدرتی هم فکر می‌کنیم که توانایی حس کردنش را داشته باشید. منظور از قدرتی که حس خواهید کرد این است که با نسل جدید نحوه‌ی بازی کردن دگرگون خواهد شد. نرخ‌فریم بالا، تاخیر پایین در ورودی، بارگذاری سریع اطلاعات و حذف شدن صفحه‌ی بارگذاری حس بازی کردن را برای همیشه تغییر می‌دهند. نسل بعدی بیش از بهبود کیفیت بصری به دگرگون‌سازی حس تجربه‌ی بازی مربوط می‌شود.

آقای رونالد در بخش‌های دیگری از مصاحبه متذکر شد که عرضه‌ی اکس‌باکس سری اکس باعث به وجود آمدن بازی‌هایی در کلاس‌های کاملاََ جدید می‌شود، تجربیاتی که یک گیم‌پلی تحول‌پذیر را به مخاطبین ارائه می‌دهد. همچنین او نقش اصلی درایو SSD را تحریک کردن حس خلاقیت سازندگان می‌داند. به غیر تیم اکس‌باکس، توسعه دهندگان خارجی نیز از درایو SSD این کنسول تعریف کرده‌اند. آقای دیوید اسپرینگیت (David Springate)، مدیر فنی عنوان Dirt 5، در مصاحبه‌ی اخیر خود با وب‌سایت Xbox در مورد این بازی اظهاراتی داشته است. از نظر او درایو ذخیره‌سازی اطلاعات اکس‌باکس سری اکس به مانند SSDهای رایانه‌های شخصی نیست بلکه چیزی فراتر از آن محسوب می‌شود. او این درایو را خارق‌العاده خطاب کرد و آن را نجات‌دهنده‌ی ما از صفحه‌های بارگذاری می‌داند.

با توجه به گزارش‌های منتشر شده در فضای مجازی، در مراسم ماه آینده‌ی مایکروسافت از کنسول اکس‌باکس سری اس یا همان لاک‌هارت (Lockhart) رونمایی خواهد شد که نصف سری اکس قیمت دارد. گفته می‌شود این کنسول نقش حیاتی در برنامه‌های استراتژیک مایکروسافت دارد و همچنین در جزئیات منتشر شده آمده است که مراسم پیش رو باعث شگفتی همگان خواهد شد اما تمرکز اصلی این مراسم نمایش قدرت اکس‌باکس سری اکس و بازی‌های اختصاصی این کنسول خواهد بود.


منبع: گیمفا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس