پارسی نویس

امکان انتخاب درجه سختی در Ghost of Tsushima وجود خواهد داشت

  • ۲۳:۳۰

بنا به گفته سازندگان بازی، امکان انتخاب درجه سختی در Ghost of Tsushima وجود خواهد داشت و بازی تمام سلایق مخاطبان را برای تجربه این اثر در نظر گرفته است.

بازی Ghost of Tsushima، کسانی که می‌خواهند به چالش کشیده شوند را به هدف‌شان خواهد رساند. در کنار آن، به کسانی که تنها قصد کشف دنیای آزاد بازی را دارند نیز کمک خواهد کرد.

هر دو بازی The Last of Us Part II و Ghost of Tsushima، آخرین بازی‌های انحصاری کمپانی سونی برای کنسول پلی‌استیشن ۴ هستند. مسیری که در پایان سال جاری و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، منتهی به کنسول پلی‌استیشن ۵ می‌شود. به‌تازگی در طی برنامه State of Play، اطلاعات فراوانی در خصوص بازی Ghost of Tsushima دریافت کردیم. اطلاعاتی از شخصی‌سازی‌ها و محیط جهان بازی و سیستم مبارزات دوگانه آن. حتی بازی می‌تواند از همان ابتدا با مود خاکستری خود، تجربه تماشای یک اثر سامورایی دهه پنجاه میلادی را برای گیمر رقم بزند.

استودیو بازی‌سازی Sucker Punch به‌عنوان توسعه‌دهنده Ghost of Tsushima با تزریق رئالیسم در بازی قصد به چالش کشیدن طرفداران جدی این عنوان را دارد.

نیت فاکس (Nate Fox) به عنوان کارگردان بازی در گفتگو با وبسایت IGN، رویکرد تیم توسعه‌دهنده را در هنگام نبرد با تعداد بیشماری از دشمنان توضیح داد.

ما در تلاش برای ساخت یک بازی با رویکردی واقعی بودیم. برای همین چند ضربه شمشیر توسط دشمنان، شما را به آغوش مرگ می‌فرستد. ما فیلم‌های سامورایی زیادی دیدیم و در آن، مردم با یک یا دو ضربه یک سامورایی از پای می‌افتند و این چیزی است که در سیستم نبرد‌های بازی تعبیه شده است. ضربه زدن به مغول‌ها به عنوان دشمنان جین در بازی دشوار خواهد بود. اما این، چالش است که باعث می‌شود احساس زنده بودن و پاداش پیروزی حاصل شود. شما نمی‌توانید وارد یک اردوگاه شوید و همزمان با ۵ نفر بجنگید. به‌راحتی خواهید مرد.

سال گذشته در مورد سختی بازی Sekiro: Shadows Die Twice اختلاف نظر‌هایی وجود داشت. اما در خصوص تکرار تاریخ در سختی یک بازی با اتمسفری ژاپنی با عرضه Ghost of Tsushima، نباید چندان نگران بود. طبق گفته کریس زیمرمن (Chris Zimmerman) از بنیان‌گذاران استودیو Sucker Punch در گفتگو با وبسایت Gamespot، برای جلب رضایت و جذب تمام سلایق مخاطبان، در بازی درجه سختی وجود خواهد داشت.

افرادی هستند که می‌گویند بازی بسیار زیبا است و فقط می‌خواهند از آن لذت ببرند. بله تجربه آنها باید متفاوت از کسی باشد که قصد دارد خود را به چالش بکشد. چالشی که نیازمند نظم، دقت و تمرین فراوان است. به هر حال این چیزی است که از یک سامورایی انتظار می‌رود و این چیزی است که Ghost of Tsushima به آنها خواهد داد.

بازی Ghost of Tsushima قرار است در تاریخ ۱۷ جولای (۲۷ تیر) به‌طور انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شود. هفته گذشته بود که یکی از مدیران استودیو Sucker Punch در گفتگو با VG247 گفته بود که سیستم مبارزه بازی Ghost of Tsushima کاملاً احساس یک سامورایی را به گیمر خواهد داد.


منبع: دنیای‌بازی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس