پارسی نویس

دانلود سریال هیولا

  • ۱۷:۵۸

هوشنگ معلم ساده و با شرافتی که به زندگی خود قانع است و چشم‌داشت زیادی به مال دنیا ندارد، اما ناخواسته در مسیری قرار می‌گیرد که زندگی اش تغییر می‌کند و وارد جریان اختلاس و کلاهبرداری می‌شود. او به شکل غیرمنتظره‌ای صاحب مال و منال و ثروت بادآورده‌ای شده و از شخصیت قبلی خود فاصله می‌گیرد. داستان در چند دوره زمانی از قاجار تا به امروز روایت می‌شود.


«هیولا» مجموعه‌ای نمایشی به کارگردانی مهران مدیری، تهیه‌کنندگی سید مصطفی احمدی و مهران مدیری و نویسندگی امیر برادران است. طراح و سرپرست فیلمنامه این سریال، پیمان قاسم‌خانی است. فیلم‌برداری این مجموعه از ۱۷ آذر ۱۳۹۷ آغاز گردید. پخش این سریال از تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ تا ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ به صورت هفتگی (دوشنبه‌ها) از طریق مراکز عرضه فیلم سراسر ایران انجام می‌شد.

هیولا هفتمین همکاری مهران مدیری و پیمان قاسم‌خانی بعد از سریال‌هایی همچون پاورچین، نقطه‌چین، شب‌های برره، باغ مظفر، گنج مظفر، مرد هزارچهره می‌باشد.


 هیولا را به صورت قانونی و از طریق لینک‌های پایین دانلود کنید! 


📥 قسمت 1


📥 قسمت 2


📥 قسمت 3


📥 قسمت 4


📥 قسمت 5


📥 قسمت 6


📥 قسمت 7


📥 قسمت 8


📥 قسمت 9


📥 قسمت 10


📥 قسمت 11


📥 قسمت 12


📥 قسمت 13


📥 قسمت 14


📥 قسمت 15


📥 قسمت 16


📥 قسمت 17


📥 قسمت 18


📥 قسمت 19 (قسمت آخر)


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس