پارسی نویس

ترابرد شماره چه اطلاعاتی را از سیم‌کارت شما پاک می‌کند؟

  • ۲۳:۴۲
ترابردپذیری

طرح ملی ترابردپذیری شماره‌های همراه در حالی به اجرای نهایی رسیده که هنوز برخی مشترکان نمی‌دانند با ترابرد شماره‌شان چه اتفاقی برای اطلاعات آنان می‌افتد؟

آلودگی هوا می تواند منجر به دیابت شود

  • ۲۳:۳۱

محققان دریافته اند که قرارگیری بلندمدت در مقابل سطح بالای آلودگی هوا ناشی از ترافیک ریسک ابتلا به بیماری های مزمن را افزایش می دهد.

مصرف آنتی بیوتیک در کودکان با احتمال افزایش آلرژی همراه است

  • ۲۳:۳۳

طبق نتایج یک پژوهش جدید، مصرف آنتی بیوتیک قبل از سن ۲ سالگی می تواند ریسک ابتلا به برخی آلرژی ها را در سنین بالاتر افزایش دهد.

با فواید گریپ فروت آشنا شوید!

  • ۰۹:۴۳

خواص Grapefruit گریپ فروت

گریپ فروت مزایای بسیار زیادی برای سلامتی بدن دارد. یک لیوان آب گریپ فروت که با آب ترکیب شده است می تواند به افزایش سطح ویتامین C کمک کند. این میوه سرشار از مزایای متعددی است که از طریق مواد مغذی و ویتامین‌های موجود در آن همچون پتاسیم و لیکوپن به دست می‌آید.

بیماری رابدومیولیز چیست؟

  • ۱۱:۳۹

kidney رابدومیولیز

رابدومیولیز یک بیماری وحشتناک است که عضلات، عملکرد کلیه و سلامت کلی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. از آنجایی که دلایل گسترده‌ای برای ابتلا به این شرایط خطرناک وجود دارد، درک صحیح این شرایط بسیار مهم است.

هفت اتفاق شگفت‌انگیز که با مصرف روزانه قهوه روی می‌دهد

  • ۱۰:۳۴

قهوه

برای اکثر افراد، نوشیدن قهوه بیشتر یک آیین ضروری صبحگاهی است. کافئین موجود در قهوه حس و حال را تازه کرده و مغز را بیدار می‌کند، بنابراین روز به درستی شروع می‌شود.

خوب غذا بخورید تا طولانی زندگی کنید

  • ۱۲:۲۹

خوراکی

طرز غذا خوردن ما می‌تواند بر چگونگی بالا رفتن سنمان تاثیر بگذارد. اما لازم نیست که برای استفاده از مزایای ضد پیری، خودتان را از طعم‌های مورد علاقه‌تان محروم کنید.

تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس