پارسی نویس

فراخوان محصولات کیا در آمریکا

  • ۱۷:۵۶

شرکت خودروسازی کیا بنا دارد تا ده‌ها هزار از خودروها و شاسی‌بلند‌های خود را در آمریکا فراخوان دهد. براساس اعلام این شرکت این فراخوان مربوط به نقص فنی احتمالی در پمپ‌بنزین خودروها خواهد بود که ممکن است به بروز آتش‌سوزی منجر شده و ریسک‌ ایمنی را برای سرنشینان آنها درپی داشته باشد.

این خودروساز کره‌ای تخمین زده است که حدود ۵۰ هزار کیا اوپتیما، ۱۷ هزار سورنتو و یک هزار دستگاه اسپورتیج مشمول این فراخوان شوند. هنوز در مورد زمان آغاز این فراخوان جزئیاتی از سوی کیا اعلام نشده است. گفته می‌شود که لوله‌های سوختی فشاربالا ممکن است در این محصولات به‌طرز نامناسبی نصب شده باشند و همین  موضوع منجر به نشت سوخت و آتش‌سوزی در خودرو شود. سخنگوی این خودروساز خاطر‌نشان کرده است که این فراخوان هنوز از سوی سازمان ملی ترافیک بزرگراه‌ها به تایید نرسیده است؛ چراکه دولت فدرال هم‌اکنون در تعطیلی به‌سر می‌برد. وی همچنین گفت که تاکنون گزارشی در این مورد که منجر به صدمات جسمی به سرنشینان خودروهای مذکور شده باشد به دست کیا نرسیده است.


منبع: دنیای اقتصاد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس