پارسی نویس

رونمایی از اولین روتر نسل پنجم دی لینک

  • ۱۳:۳۰

شرکت دی لینک قصد دارد برای اولین بار یک روتر نسل پنجم خانگی تولید کند تا کاربران بتوانند با سرعت بالایی به اینترنت متصل شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورج، این روتر جدید که DWR-۲۰۱۰ نام دارد، به جای اتصال سنتی به کابل یا مودم از فناوری همراه نسل پنجم برای ارائه خدمات بی سیم وای – فای در منازل بهره می گیرد.

دی لینک هنوز اعلام نکرده که قیمت این روتر چقدر است، اما قرار است نمونه اولیه روتر مذکور در نمایشگاه سی ای اس ۲۰۱۹ عرضه شود. هنوز در مورد سرعت واقعی چنین روترهایی تردیدهای جدی وجود دارد و با رونمایی از DWR-۲۰۱۰ طی روزهای آینده به این سوال پاسخ داده خواهد شد.

دی لینک می گوید DWR-۲۰۱۰ تا ۴۰ برابر سریع تر روترهای پهن باند موجود در امریکاست که سرعت آنها به طور متوسط ۷۰ مگابیت در ثانیه است. انتظار می رود زیرساخت های مورد نیاز برای استفاده از چنین روترهایی تا نیمه دوم سال ۲۰۱۹ فراهم شود.

دی لینک یک حسگر آب وای – فای هم تولید کرده که می تواند با شناسایی جریان آب در مورد وقوع قریب الوقوع سیل هشدار دهد. این حسگر که DCH-S۱۶۱ نام دارد برای فعالیت تنها به باتری های معمولی نیاز دارد و قرار است در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ برای فروش به قیمت ۵۰ دلار عرضه شود.


منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس