پارسی نویس

سوپراسپرتی که تکراری نمی‌شود؛ آئودی R8 مدل ۲۰۱۹

  • ۱۱:۳۰

یکی از هیجان‌انگیزترین خودروهای آئودی را می توان R8 دانست که تاکنون نسخه‌های متفاوتی از آن روانه بازار شده و هنوز افراد زیادی هستند که آرزوی سواری با این محصول را دارند. پیست نورنبرگ را می‌توان یکی از بهترین مکان‌ها برای به چالش کشیدن خودروهایی مانند R8 دانست. چرا که پیچ های تند، خیلی چیزها را مشخص خواهد کرد. شما با این خودرو هرگز از گاز دادن خسته نخواهید شد و همیشه دوست خواهید داشت که پدال گاز را با نهایت قدرت فشار دهید.

در حالی که لامبورگینی و فراری تلاش می کنند توجهات ویژه را به خود جلب می‌کنند اما R8 بدون هیچ تلاشی، این توجهات را دارد. در جنوب اسپانیا خبری از محدودیت‌های خسته کننده برای سرعت نیست و این امکان برای ما وجود دارد که ببینیم آئودی چگونه این خودرو را بهتر کرده است. آئودی R8 با پیشرانه 5.2 لیتری V10 تنفس طبیعی با موتور الکتریکی به نظر می رسد، واقعا کشنده عمل کند و هوای دلچسب اسپانیا را دلنشین‌تر کند.

چهره آر ۸ جدید نیز تغییرات جذابی داشته و در جلو به لطف جلوپنجرهٔ بزرگتر و ورودی‌های هوای عظیم، چهره‌ای قدرتمندتر به‌خود گرفته است. در طراحی این خودرو سعی شده تا حدودی به سایر خودروهای آئودی نزدیک شود و این را می‌توان در چراغ‌های جلو به‌خوبی دید. تغییرات بیشتر در عقب دیده می‌شوند که، یک دیفیوزر جدید بزرگتر و یک پنجره ورودی هوا تمام عرض ماشین را پوشش داده است. در کل شما در آخرین نسخه R8 با یک چهره تهاجمی مواجه می‌شوید که بی‌نقص و جذاغب است. ما R8 جدید را تا اواخر سال آینده نمی بینیم ولی افزایش قیمت زیادی برای این خودرو در نظر نگرفته شده. این خودروی کوپه V10 در حدود 365،000 دلار قیمت خواهد داشت و مدل کواترو نیز 400،000 دلار فروخته می‌شود.


قوی‌ترین مدل R8 در حدود 456 کیلووات قدرت تولید می‌کند و ۵۸۰ نیوتن‌متر گشتاور نیز بسیار رقم قابل توجهی است. انتقال قدرت به همه چرخ‌ها از طریق گیربکس هفت سرعته S tronic صورت می‌گیرد و R8 می تواند در 3.1 ثانیه به شتاب ۱۰۰ برسد و 0-200 کیلومتر در ساعت را در 9.8 ثانیه طی کند و به حداکثر سرعت ۳۳۱ کیلومتر بر ساعت دست یابد. این رقم آخر هیجان انگیزترین بخش کار است چرا که شما در این سرعت به اشتباه خود پی می‌برید و دوست دارید این سرعت وحشتناک هر چه سریعتر متوقف شود.



منبع: چرخان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس