پارسی نویس

بی ا م و X7 مدل 2019 رونمایی شد!

  • ۰۹:۳۳

خودروی شاسی‌بلند و لوکس بی ام و X7 پس‌ازاینکه تصاویر جاسوسی زیادی از آن در فضای اینترنت منتشرشده بود، به خط تولید این شرکت باواریایی افزوده شد.

در طراحی جدیدترین نسخه X7، از عناصر اغراق‌شده‌ای بهره گرفته‌شده که در خودروهای شاسی‌بلند دیگر این برند آلمانی نمی‌توان پیدا کرد. در قسمت جلویی، شاهد یک جلوپنجره بزرگ هستیم که به‌ محض مشاهده این خودرو، چشم‌ها را به سمت خود جلب می‌کند. چراغ‌های جلویی باریک و LED این شاسی‌بلند نیز توانسته‌اند به‌خوبی از عهده جذابیت قسمت جلویی آن برآیند.

همچنین، طراحان مدل جدید X7، درب عقب را نسبت به مدل‌های پیشین بزرگ‌تر طراحی کرده‌اند تا دسترسی به‌ردیف دوم و سوم صندلی‌های این خودرو، راحت‌تر صورت بگیرد.

برای بازار ایالات‌متحده، دو نسخه از X7 جدید تدارک دیده‌شده است که یکی از آن‌ها بانام xDrive40i و باقیمت پایه 73,900 دلار و نسخه قدرتمندتر نیز بانام xDrive50i و باقیمت پایه 92,600 دلار به فروش خواهند رفت.

نسخه 40i دارای یک موتور 3 لیتری 6 سیلندر بوده که 335 اسب بخار قدرت و 447 نیوتون متر گشتاور را به زیر پای راننده منتقل می‌کند. موتوری که به این خودروی سنگین اجازه می‌دهد تا در زمان 5.8 ثانیه به‌سرعت 96 کیلومتر بر ساعت برسد.

سخه قدرتمندتر X7 نیز با یک موتور 4.4 لیتری 8 سیلندر که توانایی تولید 456 اسب بخار قدرت و 649 نیوتون متر گشتاور را داشته و شتاب صفرتا 96 آن نیز 5.2 ثانیه است، به دست مشتریان خود، خواهد رسید.

هردوی این موتورها، به یک جعبه‌دنده 8 سرعته خودکار متصل شده و در نسخه چهارچرخ محرک (AWD) عرضه خواهند شد. همچنین در نسخه 50i می‌توان شاهد قفل دیفرانسیل عقب، بسته کامل فرمان پذیری دینامیک و یک بسته مخصوص رانندگی آفرود نیز بود.

در درون این شاسی‌بلند اصیل آلمانی، فضای لوکس و جاداری را می‌توان مشاهده کرد. داشبوردی که با ظاهر جذاب و مدرن خود، دارای یک صفحه‌نمایش 12.3 اینچی بوده که کنار صفحه‌نمایش 12.3 اینچی جلوی دید راننده، قرارگرفته است.

تمامی نسخه‌های X7 دارای سقف سه پنلی پانورامای شیشه‌ای بوده که اجازه می‌دهد نور کافی به فضای داخل کابین انتشار پیدا کند. همچنین امکاناتی مانند تغییر آب‌وهوای 5 نقطه‌ای داخل کابین، برای راحتی هرچه بیشتر سرنشینان نیز در اختیار مشتری این خودروی لوکس قرار خواهد گرفت.

 

منبع: چرخان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس