پارسی نویس

از آزرای گران قیمت بازار چه خبر؟

  • ۲۰:۰۲

کرمان‌خودرو را شاید بتوان یکی از پرمخاطب‌ترین خودروسازهای بخش خصوصی دانست که از لحاظ مدیریتی، سطح بالایی دارد و در شرایط تحریم نیز تلاش کرده تا خدمات خود را به نحو احسنت ارائه کند. همکاری نزدیک این خودروساز با هیوندایی، می‌توانست برای هموطنان بسیار خوب باشد اما تحریم‌های جدید و افزایش قیمت دلار، کرمان‌خودرو را نیز دچار مشکل کرده است. چند وقتی هست که دولت اجازه ترخیص خودروهای موجود در گمرک را داده و بسیاری از واردکنندگان بدنبال خروج هر چه زودتر خودروهای خود هستند. دور از ذهن نبود که کرمان خودرو در تلاش باشد تا آزرای جدید را وارد کشور کند و اکنون بنظر می‌رسد تعدادی از این خودروها به انبار این شرکت در جاده مخصوص راه پیدا کرده‌اند.

رشد کاذب قیمت این خودرو در بازار، به‌دلیل تعداد کم آزراهای موجود در کشور با این تفاسیر متوقف خواهد شد و با عرضه تعداد بیشتری از محصولات هیوندایی در بازار قیمت کمی منطقی‌تر خواهد شد. آزرا با قیمت ۳۷۰ میلیون تومان از سوی کرمان‌خودرو برای فروش گذاشته شده، در حالی که قیمت این خودرو در بازار به بیش از ۱ میلیارد تومن نیز می‌رسد. بدون شک دلالان بیشترین سود را از این شرایط خواهند برد اما امیدواریم که دست دلالان از این محصولات کوتاه شود. موتور ۲.۴ لیتری تنفس طبیعی GDi با حداکثر توان ۱۸۸ اسب بخار را با گشتاور ۲۴۱ نیوتن متر یک گزینه خوب در قلب سدان لوکس کره‌ای محسوب می‌شود که به یک جعبه دنده اتوماتیک ۶ سرعته مجهز شده است.

از جمله تجهیزات آزرا ۲۰۱۸ می‌توان به ۹ کیسه هوای ایمنی، دوربین ۳۶۰ درجه، کروزکنترل هوشمند، سقف پانارومیک، سقف و ستون جیر، صندوق عقب برقی با سنسور حرکتی، سیستم تهویه مستقل سرنشینان جلو و عقب، سامانه یونیزه هوای کابین، سنسور نور و باران، استارت دکمه ای، پرده برقی شیشه عقب، گرم کن صندلی های جلو و عقب و فرمان، سردکن صندلی جلو، حافظه صندلی راننده، تریم داخلی چرم، شیشه های سولار، سیستم صوتی و تصویری حرفه ای، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم کنترل پایداری و هرزگردی، سنسور باد لاستیک اشاره کرد. این خودرو را شاید بتوان برای رقابت در کنار فولکس‌واگن پاسات و رنو تلیسمان قرار داد، بنابراین باید قیمتی در نزدیکی این خودروها برای آزرا ۲۰۱۸، در نظر گرفته شود.


منبع: چرخان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس