پارسی نویس

اینستاگرام قابلیت ارسال گیف در محیط دایرکت را فعال کرد

  • ۱۷:۱۹

در زمینه‌ی ارسال پیام، اپلیکیشن‌های همه‌جانبه‌ای مانند واتس‌اپ و تلگرام وجود دارد که از قابلیت‌های مختلفی مانند بازی‌های اشتراکی، ارسال موقعیت مکانی، استیکرها و دیگر موارد بهره می‌برند. اما در این میان، پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام ، توییتر و Tumblr حاوی بخشی تحت عنوان direct message هستند که بیشتر به‌عنوان یک ویژگی تکمیلی انجام وظیفه می‌کند و به همین خاطر امکانات گسترده‌ای را ارائه نمی‌دهد.

بخش direct message به دلیل کمبود امکانات، معمولا به‌صورت مستقل مورد استفاده قرار نمی‌گیرد اما اینستاگرام برای افزایش جذابیت این بخش از سرویس خود، همواره قابلیت‌های جدیدی را به آن اضافه می‌کند. جدیدترین قابلیت آن، امکان ارسال «گیف» (GIF) در محیط دایرکت است.

اینستاگرام

حالا تمام کاربران با بهره‌گیری از سرویس GIPHY، می‌توانند در محیط دایرکت، گیف‌های مختلفی را برای دوستان خود ارسال کنند. این مشخصه برای تمام کاربران گجت‌های مبتنی بر اندروید و iOS به‌سرعت در حال فعال شدن است و اگر هنوز گزینه GIF را در بخش دایرکت خود مشاهده نمی‌کنید، باید بگوییم که خیلی سریع از این مشخصه بهره‌مند خواهید شد.


منبع: دیجی‌کالا مگ

Admin :)
دنبال شدید ممنون میشم دنبال کنید
فاطمه ...
وای چه عالی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس