پارسی نویس

آخرین نسخه فولکس‌واگن قورباغه‌ای تولید شد!

  • ۲۰:۱۳

چندی پیش شایعه شده بود که خط تولید فولکس‌واگن قورباغه‌ای به زودی بسته می‌شود و دیروز این خودروسازی به طور رسمی تایید کرد که آخرین نسخه فولکس‌واگن قورباغه‌ای را سال ۲۰۱۹ وارد بازار می‌کند و بعد از آن این خط تولید بسته می‌شود.

هیئت مدیره فولکس‌واگن آمریکا در مصاحبه مطبوعاتی خود اعلام کرد حدود ۷ دهه است که این خودروی آلمانی در بازار کشورهای جهانی مختلف حضور داشته و به نوعی در زندگی افراد زیادی در جهان در ارتباط بوده است. آخرین نسخه از این خودرو  در دو تیپ کوپه و کانورتیبل با دو تریم مختلف SE و SEL به بازار عرضه می‌شود. خریداران این خودرو می‌توانند از میان پنج رنگ مختلف شامل سفید خالص، مرواریدی سیاه، طوسی پلاتینیومی و آبی سنگ شور و سافاری Uni فولکس‌واگن قورباغه‌ای ۲۰۱۹ را بخرند.

تمام نسخه‌های فولکس‌واگن قورباغه‌ای مدل ۲۰۱۹ تیپ کوپه با تریم‌های کروم، آینه بغل‌های رنگی و افشانه‌های آب گرم برای شستشوی شیشه جلو مجهز شده‌اند که برای تیپ کانورتیبل نیز تنها برای نسخه استاندارد هست. مدل‌های SEL مجهز به چراغ‌های جلو Bi-Xenon، چراغ‌های LED روشنایی در روز، چراغ‌های عقب LED و مه شکن هستند. در عقب این خودروها به جای لوگوی Beetle برند Turbo نصب شده است. همچنین چرخ‌های مدل SE ابعاد ۱۷ اینچی آلومینیومی و مدل‌های SEL چرخ‌های ۱۸ اینچی با دور لاستیک‌های سفید دارند. درون کابین این مدل‌ها دکمه استارت، فرمان چندکاره چرمی، پدال‌های استیلی و سیستم تهویه هوا دارند.

مدل‌های SE صندلی‌هایی با روکش چرم مانند و الگوی لوزی شکل دارند؛ در حالیکه مدل‌های SEL صندلی‌های چرم با دوخت الماسی شکل دارند و تجهیزات استاندارد دارند. سیستم سرگرمی و اطلاعات Composition Media و Discover Media  به ترتیب برای مدل‌های SE و SEL در نظر گرفته شده‌اند که برای مدل بالاتر سیستم صوتی پریمیوم Fender نصب گردیده است.

آخرین نسخه فولکس‌واگن قورباغه‌ای مدل ۲۰۱۹ مجهز به پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری با ۱۷۴ اسب بخار قدرت خروجی و ۱۸۴ پوند فوت گشتاور متصل به جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک متصل است. قیمت‌های در نظر گرفته شده برای تیپ کوپه مدل SE و SEL به ترتیب برابر ۲۳۹۴۰ و ۲۶۸۹۰ دلار و برای تیپ کانورتیبل مدل SE و SEL به ترتیب برابر ۲۸۱۹۰ و ۳۰۸۹۰ دلار است که برای تحویل دادن به مقصد مشتریان ۸۹۵ دلار به قیمت‌ها افزوده می‌شود. هنوز برنامه‌ای برای مدل جایگزین فولکس‌واگن قورباغه‌ای وجود ندارد ولی امکان این بحث در آینده نزدیک وجود دارد.


منبع: چرخان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس