پارسی نویس

هاوال F7 با جزئیات و زیبایی چشم نواز رونمایی شد

  • ۱۹:۱۴

هاوال F7 از تولیدات جدید برند هاوال است که این روزها محصول اچ۲ این شرکت طرفداران زیادی در کشورمان داشته و منتظر ورود و عرضه مدل‌های بیشتر از این برند چینی با کیفیت هستند. این محصول تازه وارد در موتورشو مسکو رونمایی شد و حالا هاوال تمایل دارد بازار بزرگ روسیه و به تبع آن کشورهای اطراف آن را در اختیار بگیرد و به همین دلیل اولین رونمایی محصولش را در نمایشگاه این کشور انجام داد.

به گزارش چرخان، کمپانی خودروساز چینی در حالی در موتورشو مسکو اقدام به رونمایی از هاوال F7 کرد که بسیاری از طرفداران این برند منتظر رونمایی از این محصول در نمایشگاه‌های بین‌المللی دیگری بودند و این رونمایی نمایانگر نکته مهمی است که در پس تصمیم گیری مسئولین هاوال وجود دارد و آن هم تصاحب بازار بزرگ روسیه است.

هاوال F7 دومین محصول از سری اف این خودروساز است که با امکانات بسیار جذاب و آپشن‌های قابل قبول به بازار عرضه شده است

هاوال F7 دومین محصول از سری اف این خودروساز است که با امکانات بسیار جذاب و آپشن‌های قابل قبول به بازار عرضه شده است

این خودرو که در حقیقت مدل تولید شده کانسپت HR-02 محسوب می‌شود توانست جذابیت زیادی برای مخاطبین این نمایشگاه ایجاد کرده و اغلب بازدیدکنندگان از موتورشو مسکو در نظرسنجی‌های انجام شده نمره قبولی به این خودرو دادند.

هاوال F7 دومین محصول از سری اف این خودروساز است که با امکانات بسیار جذاب و آپشن‌های قابل قبول به بازار عرضه شده است و طراحی ظاهری این خودرو نیز به شدت نسبت به سایر محصولات چینی متفاوت بوده و قطعا سلیقه بسیاری از مردم را به خود جلب می‌کند.

هویت بصری این خودرو همانند دیگر محصول سری اف این برند بسیار متفاوت بوده و مشخصا نشان دهنده هویتی است که هاوال به دنبال آن بوده و پلت‌فرم مشترک این خودرو با WEY VV7 از دیگر ویژگی‌هایی است که در مورد این خودرو می‌توان گفت.

کراس اوور هاوال F7 در سایز متوسط بوده و با سه ردیف صندلی سرنشین از فضای بسیار بزرگتری برای مشتریان برخوردار است. این خودرو با دو پیشرانه ۱.۵ و ۲ لیتری به بازار عرضه خواهد شد که پیشرانه ۱.۵ لیتری این خودرو دارای ۱۵۰ اسب بخار قدرت و پیشرانه ۲ لیتری آن توانایی تولید ۱۹۰ اسب بخار دارد.

هاوال F7 از تولیدات جدید برند هاوال است که این روزها محصول اچ2 این شرکت طرفداران زیادی در کشورمان داشته و منتظر ورود و عرضه مدل‌های بیشتر از این برند چینی با کیفیت هستند

هاوال F7 از تولیدات جدید برند هاوال است که این روزها محصول اچ۲ این شرکت طرفداران زیادی در کشورمان داشته و منتظر ورود و عرضه مدل‌های بیشتر از این برند چینی با کیفیت هستند

گیربکس این خودرو ۷ سرعته اتوماتیک بوده و از تکنولوژی دو کلاچه بهره‌مند است. از جمله آپشن‌های این خودرو می‌توان به مواردی از جمله: پشتی دو تکه ردیف دوم صندلی‌ها با قابلیت تنظیم زاویه، مولتی‌مدیا با نمایشگر ۹ اینچ، پوشش چرم کابین، ترمز پارک برقی، گرمکن غربیلک فرمان، صندلی‌های برقی مجهز به گرمکن، ورود و استارت بدون کلید، ۶ ایربگ، دوربین دید عقب، سیستم دید ۳۶۰ درجه از اطراف و کروزکنترل تطبیق‌پذیر اشاره کرد.

کراس اوور هاوال F7

از جمله ویژگی‌های بارزی که پیرامون کراس اوور هاوال F7 منتشر شده این است که هاوال به شدت روی امکانات رفاهی آن تمرکز کرده و آپشن‌های بسیار خوبی برای آن در نظر گرفته است که خریداران این خودرو را از نظر مقایسه با برندهای شناخته‌شده و معتبر بین‌المللی راضی نگه می‌دارد.

طبق شنیده‌ها تولید این خودرو از اوایل سال ۲۰۱۹ در کارخانه‌های برون مرزی این شرکت آغاز خواهد شد و بسته به استقبال مشتریان از آن به برنامه ریزی‌های بعدی عملیاتی می‌شود. طبق قیمت‌گذاری هاوال برای کراس اوور هاوال F7 در کشور چین که چیزی در حدود ۱۶۰ هزار یوان است می‌توان قیمتی در حدود ۲۵۰ میلیون تومان برای بازار کشور ما برآورد کرد که طبیعتا در این بازار بی سر و ته خودروهای خارجی در کشورمان یک خودروی با کیفیت در مقابل دیگر برندهای حاضر در ایران محسوب می‌گردد.


منبع: چرخان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس