پارسی نویس

نگاهی کوتاه به ام‌جی ۳ مدل ۲۰۱۹

  • ۱۹:۱۳

هفته گذشته خودروسازی ام‌جی مشخصات و قیمت فیس‌لیفت ام‌جی ۳ (MG 3) مدل ۲۰۱۹ که مجهز به جعبه دنده اتوماتیک و سیستم صوتی جدید هست را منتشر کرده است. هاچ‌بک ام‌جی ۳ مدل ۲۰۱۹ مجهز به پیشرانه بنزینی ۱.۵ لیتری با قدرت خروجی ۸۲ کیلووات و حداکثر گشتاور ۱۵۰ نیوتن‌متر متصل به جعبه دنده اتوماتیک ۴ سرعته است که در بازار با قیمت حدودی ۱۶ هزار دلار معامله می‌شود.

بنا به ادعادی مهندسین این شرکت فیس‌لیفت جدید هر ۱۰۰ کیلومتر تنها ۶.۷ لیتر سوخت مصرف می‌کند. به علاوه تجهیزات استاندارد این خودرو شامل صفحه نمایشگر لمسی ۸.۰ اینچی رابط بلوتوث، اپل کارپلی، سیستم صوتی دیجیتال ۴ بلندگو یاماها، صندلی‌های چرم با الگوی تارتان و چرخ‌های ۱۵ اینچی است که به نوعی خودروهای اصیل بریتانیایی را تداعی می‌کند.

از دیگر تجهیزات ام‌جی ۳ مدل ۲۰۱۹ سیستم استاندارد تهویه هوا، آینه‌های بغل،‌ دوربین نصب شده در عقب خودرو، سنسورهای عقب برای پارک خودرو، سیستم ترمز اضطراری و … است. یکی از نسخه‌های پیشرفته این خودرو با اسم MG 3 Excite هست که با تجهیزات بیشتر در حدود ۱۷ هزار و ۵۰۰ دلار به فروش می‌رسد. سیستم صوتی ۶ بلندگوی یاماها این خودرو صدای ۳ بعدی دیجیتال را تنها با اتصال به ورودی یک USB تولید می‌کند. به علاوه با چرخ‌های ۱۶ اینچی ظاهری اسپرت‌تر دارد.

ام‌جی ۳ مدل ۲۰۱۹ در ۵ رنگ مختلف شامل زرد، سفید، آبی، قرمز و نقره‌ای به بازار عرضه می‌شود که سه رنگ آخر مذکور متالیک و دو رنگ دیگر استاندارد هستند. این خودروی هاچ‌بک جذاب ابتدا در بازار اروپا و بعد اقیانوسیه عرضه می‌شود و احتمال دارد وارد بازارهای دیگر از جمله ایران شود.


منبع: چرخان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس