پارسی نویس

گیربکس دنا پلاس توربو اتوماتیک از کره جنوبی می‌آید!

  • ۱۷:۲۸

دنا پلاس توربو اتوماتیک از جمله خودروهای تولید داخل است که توسط گروه خودروسازی ایران‌خودرو به بازار عرضه شده و طرفداران و منتقدان زیادی را نیز به همراه داشته است. این خودرو که جزو محصولات با کیفیت ایران‌خودرو به شمار می‌رود، در حال حاضر به کره جنوبی ارسال شده تا تست‌های فنی و امنیتی را پشت سر بگذارد که انتشار تصاویر آن نشان دهنده عزم جدی ایران‌خودرو برای عرضه یک محصول با کیفیت است.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اقدامی جالب در بحبوحه آغاز تحریم‌های آمریکا علیه صنعت خودروسازی کشور، نمونه‌هایی از دنا پلاس توربو اتوماتیک را برای تست فنی و امنیتی به کره جنوبی ارسال کرده است تا پس از تایید نهایی مسائل مهم فنی و امنیتی تولید انبوه این خودرو را آغاز نماید.

دنا پلاس توربو اتوماتیک

طبق تصاویر منتشرشده از سوی شرکت Motrain کره جنوبی به نظر می‌رسد تست‌های مربوط به جاگذاری گیربکس اتوماتیک در این خودرو در حال انجام بوده و استانداردهای بین المللی در این کار در نظر گرفته شده است. طبق اخبار منتشر شده از ایران‌خودرو به نظر می‌رسد قطعات مربوط به گیربکس اتوماتیک دنا پلاس توربو توسط “موت‌رین” کره جنوبی تامین قطعات شد و این تست نیز به همین دلیل در حال انجام است.

شرکت Motrain کره جنوبی در حال حاضر ۳۰ گیربکس اتوماتیک مختص دنا پلاس توربو طراحی و تولید کرده است و در نمونه‌های ارسال برای این شرکت جاگذاری می‌کند تا در صورت وجود مشکل در این قطعات، آنها را برطرف نماید. همچنین تست‌های مختلف آب و هوا و منطقه‌ای روی این نمونه‌ها انجام می‌گیرد تا شرایط سخت آب و هوایی روی این خودروها لحاظ شود.

دنا پلاس توربو اتوماتیک

از دیگر اطلاعات منتشرشده از گیربکس‌های تولیدی این شرکت می‌توان به ۴ سرعته بودن این قطعات اشاره کرد که به صورت عمده برای شریک ایرانی ارسال شود. البته گفتنی است با توجه به عقد قراردادهای اولیه قبل از لغو برجام توسط ترامپ، می‌بایست منتظر واکنش طرف کره‌ای برای ادامه روند قراردادش با ایران‌خودرو باشیم تا وضعیت هیوندای و دیگر خودروسازان برای این شرکت نیز عملی خواهد شد یا خیر.

طبق گفته مهندسین شرکت کره‌ای تست‌های زمستانه به مدت ۱۰ روز انجام خواهد شد و مهندسینی از کشورهای ایران، هند و کره در این تست‌ها حضور خواهند داشت تا روند فعالیت را مشاهده کنند. همچنین شنیده‌ها حاکی از این است که با توجه به استقبال بیشتر مردم از نسخه پلاس دنا نسبت به نسخه معمولی، نسخه توربو اتوماتیک نیز استقبال بسیار بالاتری از سوی مردم خواهد داشت و این شرکت ایرانی به شدت روی فروش بالای محصولش حساب باز کرده است.


منبع: چرخان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس