پارسی نویس

اولین طرح‌ها از گوشی جدید اچ‌تی‌سی U12 Life منتشر شد

  • ۱۹:۴۸

در طی چند سال اخیر وضعیت شرکت خاطره‌انگیز HTC بسیار وخیم بوده و بیشتر به یک کشتی مجلل در حال غرق‌ شدن شبیه شده است. با این حال مسئولان شرکت تصمیم دارند توجه خود را بیش از پیش معطوف به بازار گوشی‌های میان‌رده نمایند و از چند مدل جدید در این سطح رونمایی کنند. با توجه به این رویکرد فعلا گوشی‌های سری U Life در دستور کار قرار دارند و طبق برنامه، هندست بعدی HTC که احتمالا در همین سال معرفی خواهد شد، مدل U12 Life خواهد بود.

HTC-U12-Life-sketches-confirm-dual-camera-rear-mounted-fingerprint-sensor اولین طرح‌ها از گوشی جدید اچ‌تی‌سی U12 Life منتشر شد

در حقیقت اولین اخبار رسمی در رابطه با وجود گوشی U12 Life تنها یک هفته قبل منتشر شد و تا پیش از آن چیزی در مورد این مدل شنیده نشده بود. البته تنها اطلاعاتی که فعلا از این گوشی در دسترس است یک طرح ساده از نمای جلو و پشت گوشی است. براساس این طرح‌ها می‌توان ابراز داشت که U12 Life از یک دوربین دوگانه (۱۶ و ۵ مگاپیکسلی) برخوردار است که در پشت دستگاه، در گوشه سمت چپ در بالا قرار گرفته و همچنین آثار یک اسکنر شناسایی اثر انگشت نیز در قسمت بالا و مرکز به چشم می‌خورد.

نکته جالب این است که ظاهرا شرکت HTC اعتقادی به استفاده از برش در صفحه نمایش گوشی‌هایش ندارد و برخلاف نظرات قبلی هم‌چنان نمایشگر بدون ناچ را در این مدل مورد استفاده قرار داده و همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید U12 Life به نمایشگر‌های معمولی مجهز است. براساس اطلاعات موجود این گوشی از پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۳۶ کوالکام، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است.

انتظار می‌رود اندازه نمایشگر این مدل نیز بزرگ و ۶ اینچی با وضوح تصویر ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل باشد. باتری به کار گرفته شده برای تامین انرژی این محصول نیز ۳۰۰۰ میلی‌آمپر است. متاسفانه هنوز زمان دقیق عرضه گوشی U12 Life اعلام نشده ولی اگر زمان آن را براساس تاریخ معرفی گوشی U11 Life که در ماه نوامبر رونمایی شده بود در نظر بگیریم، تا حدود سه ماه دیگر باید شاهد حضور آن در بازار باشیم.


منبع: آی‌تی‌رسان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس