پارسی نویس

عرضه چری اکسید TX در آمریکای جنوبی، لوکس های چری وارد می شوند!

  • ۱۷:۰۲

چندین ماه پیش بود که شرکت چری، از شاسی بلند لوکس خود، اکسید TX رونمایی کرد و در طی هفته اخیر، برای اولین بار عرضه آن را در کشور شیلی، واقع درآمریکای جنوبی آغاز کرده است. گویا چری قصد دارد سری جدیدی از محصولاتش را بعد از سری آریزو و تیگو تشکیل دهد و لوگوی اکسید که در جلوی این خودرو و روی فرمان قرار دارد، گواهی بر این مدعاست.

چری یکی از فعال ترین شرکت های چینی در بحث صادرات به نقاط مختلف دنیاست و به خصوص در خاورمیانه، آفریقا و آمریکای جنوبی بسیار فعال عمل می کند.در چین قرار است که اکسید TX با نشان چری و به عنوان یک محصول لوکس از این خودروساز عرضه شود، اما در شیلی این خودرو به صورت کاملا مستقل می شود و نشانی از چری در ظاهر آن وجود ندارد.

قوای فنی و دیگر اطلاعات

برای اکسید TX ، دو موتور در نظر گرفته شده که عبارت است 1.5 لیتری توربو با 190 اسب بخار قدرت و 275 نیوتون متر گشتاور، و 1.6 توربو با قدرت 218 اسب بخار و 320 نیوتون متر گشتاور. موتور 1.5 لیتری در کنار گیربکس شش دنده دستی و موتور 1.6 لیتری در کنار گیربکس هفت سرعته دو کلاچه عرضه می شود.

فضای داخلی لوکس به نظر می رسد و استفاده از چرم در کابین فراگیر است. اکسید TX یک خودروی هفت سرنشینه است و ابعاد آن به ترتیب عبارتند از 4664-1872-1685 میلیمتر. چری تاکنون با ارایه مدل های اقتصادی و ارزان قیمت شناخته شده و در طی چند سال اخیر، قصد داشته شانس خود را در بازار خودروهای لوکس آزمایش کند. باید دید آیا چری می تواند در این چالش موفق ظاهر شود یا خیر.منتظر عرضه این خودروی لوکس در بازار کشورمان هستیم.


منبع: دنده6

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس