پارسی نویس

نسخه‌ی کامل فتوشاپ برای تبلت‌ها نیز عرضه خواهد شد

  • ۲۱:۲۷

براساس گزارش بلومبرگ، شرکت ادوبی (adobe)، در راستای ایجاد تغییرات در استراتژی خود، نسخه‌ی کامل فتوشاپ را برای آیپاد عرضه خواهد کرد.

اسکات بلسکی (Scott Belsky)، مدیر اجرایی بخش Creative Cloud در شرکت ادوبی، در مصاحبه‌های اخیر خود اعلام کرد:

آرزوی من این است که در اسرع وقت به این نقطه برسیم. موارد زیادی لازم هستند که محصولی به پیچیدگی و قدرتمندی فتوشاپ بر روی دستگاه‌های مدرن امروزی بهینه شوند و به خوبی کار کنند. ما نیاز داریم که محصولاتمان را به عصر مبتنی بر فضای ابری وارد کنیم.

البته شرکت ادوبی نسخه‌ی با امکانات کم‌تر فتوشاپ را (Photoshop Express) از مدت‌ها پیش برای آیپد عرضه کرده بود. عرضه‌ی نسخه‌ی کامل فتوشاپ برای آیپد، این امکان را به دارندگان این دستگاه می‌دهد که با استفاده از تمام امکانات نرم‌افزار، به صورت کراس پلتفرم (قابلیت ذخیره و اجرای فایل برای اجرا در چند سیستم‌عامل مختلف و به یک صورت)، به تکمیل پروژه و ویرایش تصاویر خود بپردازند.

بر طبق گفته‌ی بلسکی،کاربران فعال در عرصه‌ی مدیا و سرگرمی، در حال مهاجرت فزاینده از سمت دسکتاپ به سوی تبلت‌ها هستند و از این شرکت خواستند که قابلیت ویرایش در مکان‌های مختلف را به محصولات خود اضافه کنند.

ادوبی قصد دارد که در کنفرانس سالانه‌ی خود، به نامMAX creative ، در ماه اکتبر (مهر یا آبان) از نسخه‌ی آیپد فتوشاپ رونمایی کند. برخی منابع گزارش دادند که این نسخه، با درنظر گرفتن تأخیرهای احتمالی، در سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد.

این شرکت هنوز تعیین نکرده که چه نسخه‌هایی از آیپد از این نرم‌افزار پشتیبانی می‌کنند ولی پیش‌بینی می‌شود که حداقل آیپد پرو و هم‌چنین آیپد جدید که در سال ۲۰۱۸ منتشر می‌شود، در میان آن‌ها باشند.آیپد جدید به تراشه‌ی A10 شرکت اپل مجهز است و هم‌چنین از قلم لمسی پشتیبانی می‌کند. به‌هرحال باید منتظر تأیید رسمی ادوبی باشیم.

نظر شما در رابطه با عرضه‌ی نسخه کامل و مشابه دسکتاپ فتوشاپ برای آیپد یا حتی سایر تبلت‌ها چیست؟ آیا شما کار با نسخه‌ی تبلت فتوشاپ را ترجیح می‌دهید؟


منبع: تکفارس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس