پارسی نویس

نگاهی کوتاه به بی‌ام‌و X4 مدل ۲۰۱۹

  • ۱۱:۲۵

بسیاری اعتقاد دارند بی‌ام‌و ایکس ۴ فقط با اهداف تجاری از یک برند آلمانی عرضه شده و خلاقیت جدیدی نسبت به سایر قد بلندهای بی‌ام‌و ندارد اما باید گفت که خانواده سری ایکس بی‌ام‌و همه با هم در ارائه خدمات به مشتریان فعالیت می‌کنند و تک تک آنها می‌توانند آمار فروش یک برند را متحول کنند. ایکس ۴ همیشه آمار فروش رو به رشدی داشته و پیش‌بینی می‌شود مدل ۲۰۱۹ نیز در بازارهای مهمی مانند استرالیا، آمار خوبی را به خود اختصاص دهد.

ما هنوز نمی‌دانیم در دنیا چند نفر وجود دارند که با دیدن نام تجاری بی‌ام‌و بر روی محصولات، متحیر نشوند اما بدون شک این برند اگر هم گاری تولید کند، در مدل خود بهترین خواهد بود. در گرینویل، کارولینای جنوبی، اطراف کارخانه تولیدی اسپارتانبورگ حضور داریم که X4 در اینجا ساخته شده بنابراین این منطقه برای اولین رویارویی با این شاسی‌بلند انتخاب شده است. در آسیا این خودرو شاید بزرگ بنظر برسد و آنها از ایکس۴ بعنوان یک شاسی‌بلند تمام یاد کنند اما در جاده‌های آمریکا، ایکس ۴ یک کوچولوی دوست‌داشتنی بیش نخواهد بود چرا که سرتاسر آمریکا را شاسی‌بلندهای غول‌پیکر پوشش داده‌اند.

هنوز قیمت ایکس ۴ تا زمان عرضه عمومی مشخص نشده اما مدیر بخش استرالیای این شرکت اعلام کرد، این خودرو با قیمت ۷۵،۰۰۰ تا ۱۱۰،۰۰۰ دلار در استرالیا عرضه خواهد شد. ایکس ۴ در مدل‌های ۲۰i، ۲۰d، ۳۰i، M40i با سیستم xDrive و کیت M Sport عرضه خواهد شد و این خودروهای در استرالیا پکیج xLine را دریافت نخواهند کرد. با دقت به ایکس ۴ نگاه کنید، چیزی جز زیبایی می‌بینید؟ یک خودروی عضلانی و قدرتمند با رینگ‌های ۲۱ اینچی با چراغ‌های بزرگ زیبا یک صحنه رویایی ایجاد کرده که بدون شک شما را مجذوب خود خواهد کرد.


کابین، همانطور که از بی‌ام‌و انتظار می‌رود بسیار با کیفیت است و صندلی‌ها بسیار عالی و راحت هستند و شما می‌توانید ساعت‌ها بر روی آنها مستقر شوید و به مسیر ادامه دهید. دید از داخل کابین بسیار عالی بوده و  تنظیمات زیادی در صندلی‌های الکتریکی قرار داده شده‌اند تا راننده دقیقا جایی باشد که دوست دارد. سیستم سرگرمی iDrive BMW همیشه عالی بوده و رابط کاربری آسانی دارد. هر زمان که یک بی‌ام‌و را آزمایش می‌کنیم همه دوست دارند احساس ما را بدانند اما در واقع احساس رانندگی با این خودرو را نمی‌شود بر زبان آورد و فقط به‌صورت مختصر و مفید می‌توان گفت بسیار عالیست.


برای شاسی‌بلندها داشتن سواری اسپرت بسیار سخت است اما ایکس ۴ دقیقا سواری اسپرت را ارائه می‌کند و می‌تواند در شرایط مختلف با بیشترین و کمترین سرعت به مسیر خود ادامه دهد. X4 با موتور ۲.۰ لیتری توربو کار خود را آغاز می‌کند و به پیشرانه‌های قوی‌تر نیز ختم می‌شود. این پیشرانه باعث می‌شود تا حضور این مدل در ایران دور از ذهن نباشد و ما می‌توانیم امید داشته باشیم که آن را در تهران ملاقات کنیم. گیربکس هشت‌سرعته اتوماتیک نیز با سیستم Steptronic و xDrive قدرت موتور را با دقت فراوان به تمام چرخ‌ها منتقل می‌کند. حتی در بیشترین فشار نیز، هیچ سر و صدای اضافی از بخش تعلیق شنیده نمی‌شود و با نهایت سرعت کنترل خودرو به نحو احسنت انجام می‌شود مگر آنکه یک حرکت غیرمنطقی انجام دهید. بطور کلی بی‌ام‌و ایکس ۳ یک خودروی بزرگ با عملکرد عالی، یک گزینه فوق‌العاده برای خرید خواهد بود.


منبع: چرخان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس