پارسی نویس

با Google Maps خیالتان از بابت پارک کردن خودرو راحت باشد

  • ۲۱:۲۰

جدید ترین به روز رسانی Google Maps به رانندگان کمک می کند تا محل پارک خودرویشان ذخیره کنند و مکانی را که خودرویشان را در آن پارک کرده اند، زودتر و راحت تر پیدا کنند. این سرویس در اختیار کاربران اندروید و iOS قرار گرفته است اما نحوه استفاده از آن کمی تفاوت دارد.

     کاربران اندروید میتوانند نقطه مورد نظرشان را با فشردن نقطه آبی و انتخاب گزینه “ذخیره محل پارک” محل پارک را ذخیره کنند و نگران پیدا کردن خودرویشان نباشند. البته این تمام ماجرا نیست و کاربران می توانند اطلاعات جزئی و دقیق تری را در خصوص محل پارک ذخیره کنند و در صورت وجود عکس های آن منطقه را نیز در اختیار داشته باشند.

     در سمت دیگر کاربران iOS می توانند پس از ذخیره کردن محل پارک خودرو، آن را با دوستانشان به اشتراک بگذارند و تصاویر آن منطقه را مشاهده کنند. اگر که گوشی هوشمندتان را به وسیله بلوتوث با خودرویتان متصل کرده باشید، در هنگام خارج شدن قطع این اتصال، گوگل به صورت خودکار محل پارک را ذخیره می کند. برای بهره مندی از این سرویس کافی است Google Maps را بر روی دستگاه اندروید و یا iOS خود آپدیت کنید.


منبع: تکفارس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس