پارسی نویس

چگونه اطلاعات را از موبایل قدیمی به موبایل جدید منتقل کنیم؟

  • ۱۲:۵۸

تصویر چگونه اطلاعات را از موبایل قدیمی به موبایل جدید منتقل کنیم؟

برای همه ما پیش آمده که بخواهیم اطلاعات خود را از گوشی قدیمی به جدید انتقال بدهیم. روش‌های متفاوتی برای این کار وجود دارد، از جمله انتقال دستی، استفاده از کارت حافظه برای جابه‌جایی اطلاعات یا استفاده از بلوتوث برای انتقال اطلاعات. همه این روش‌ها مشکلاتی دارند، از جمله امکان اشتباه در تطابق اطلاعات در دو دستگاه، جابه‌جا شدن مخاطب‌ها و زما‌نبر بودن.

به گزارش جام جم آنلاین ، همه اینها می‌توانند باعث شوند عطای این کار را به لقایش بخشیده و خودتان همه چیز را از اول در دستگاه جدید وارد کنید. اپلیکیشن Clone App یک ابزار مطمئن برای این کار در اختیارتان قرار می‌دهد که می‌تواند بسرعت و راحت با استفاده از ارتباط وای‌فای اختصاصی، عملیات انتقال داده‌ها بین دو گوشی را انجام داده و در وقت و زمان شما صرفه‌جویی کند.

برای استفاده از این اپلیکیشن به ساخت هیچ حساب کاربری نیاز ندارید و از همه بهتر این که عملکرد این برنامه به سیستم‌ عامل اندروید و مدل‌های خاص محدود نیست! با این اپ می‌توانید براحتی دستگاه‌های iOS و اندروید مجهز به نسخه 4 و بالاتر را به همدیگر متصل کنید.


منبع: جام جم

POURYA 001
عالی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس